Mamy gwiazdę!

Gwiazda Jakości Obsługi 2019

InPost otrzymał Gwiazdę Jakości Obsługi 2019!

Jest co najmniej kilka sposobów, by dowiedzieć się co myślą o nas inni. Zwykle wystarczy jednak po prostu zapytać. Właśnie to zrobiono podczas XII edycji konkursu Gwiazdy Jakości Obsługi, największego w Polsce badania jakości obsługi. Głosami przebadanych użytkowników, InPost otrzymał tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2019. Firmę doceniono m.in. za kompetencje i obsługę klienta, za asortyment i cenę usług. Nagrody wręczone zostały laureatom podczas obchodów Światowego Dnia Konsumenta. W ten bardzo symboliczny sposób ich głos zabrzmiał wyjątkowo mocno. Dziękujemy!

Codziennie oceniamy firmy, którym ufamy. Wybierając je w sklepie, w domu, samemu robiąc zakupy lub polecając swoim znajomym. Przeprowadzony konkurs dał szansę zebrania, porównania ich wyborów i stworzenia rankingu firm rekomendowanych.

W tym roku konsumenci ocenili ponad 46 tysięcy firm z 200 branż, z których wyłoniono niemal 120 laureatów, w różnych kategoriach. InPost jest jednym z laureatów w kategorii ‘Usługi kurierskie’. Klienci, którzy oddali głos na naszą firmę ocenili: wiedzę, kompetencję i zachowanie personelu, ofertę, ceny i asortyment, a także organizację i czas obsługi klienta. Pierwszy etap badania miał charakter sondażu konsumenckiego, prowadzonego w trybie ciągłym. Opinie zbierane były za pomocą serwisu internetowego oraz w wielu punktach sprzedaży z użyciem aplikacji mobilnej. Po roku przeanalizowano głosy i wyłoniono firmy charakteryzujące się najwyższymi wskaźnikami jakości obsługi. Oprócz oceny jakości obsługi, dla każdej marki badano także prawdopodobieństwo ich rekomendacji na 2019 rok (wskaźnik NPS).

Konkurs ‘Gwiazda Jakości Obsługi’ to konkurs organizowany od wielu lat, który zyskał rangę największego w Polsce. Ten znak jakości rozpoznaje już 10 milionów Polaków, bo tyle osób wzięło udział w tegorocznym badaniu. Przywiązanie do symbolu konkursu wspiera codzienne wybory handlowe Polaków. Organizator donosi, że 8 na 10 konsumentów stojących przed wyborem podobnej oferty, postawi na firmę wyróżnioną właśnie Gwiazdą Jakości Obsługi.

Honorowa Gwiazda jest tytułem wyjątkowym. Głównie dlatego, że decyzja o przyznaniu nagrody nie jest podejmowana przez zewnętrzne jury, ale przez samych konsumentów. To właśnie ich głosami laureaci, w tym InPost, zostali wyłonieni. Siłą badania jest jego szeroka skala, ale także niezależność. Badanie jest nieodpłatne i oparte na jasnej metodologii, dzięki czemu istnieje pewność, że uzyskane wyniki nie są przypadkowymi oceny konsumentów.

Gwiazda Jakosci Obslugi 2019 dla InPost