MISS PAP wybrał InPost UK jako partnera na obsługę przesyłek

Już wkrótce zakupy z Miss Pap będzie można odebrać w Paczkomatach® w... Polsce

 

Miss Pap, jedna z największych w Wielkiej Brytanii platform e-commerce typu fashion, oferująca modną odzież, buty i dodatki dla nowoczesnych kobiet w stylu miejski casual, podpisała umowę z InPost UK na obsługę przesyłek do klientów. Mogą oni za darmo wybrać opcję odbioru zamówienia lub darmowego zwrotu zamówienia w jednym z 1100 Paczkomatów® InPost znajdujących się na terenie Zjednoczonego Królestwa, o dowolnej porze, przez 365 dni w roku. Firma na własnej stronie promuje współpracę pod sympatycznym tytułem: „Żegnajcie i więcej nie wracajcie, problemy z zakupami online”.

"Jest to już kolejna nasza umowa zawarta na bardzo ważnym dla Grupy Integer.pl rynku brytyjskim. We wrześniu podpisaliśmy umowę z Naked Wines, a wcześniej z LG, brytyjskim oddziałem Decathlon oraz z Holland & Barrett. Za pośrednictwem Paczkomatów® swoje przesyłki dostarcza także DHL Express UK. Konsekwentnie realizujemy strategie pozyskiwania partnerów w Wielkiej Brytanii tak aby zwiększać zasięg Paczkomatów® na tym kluczowym rynku. Spodziewam się, że w najbliższym czasie poinformujemy o kolejnych umowach dotyczących właśnie Zjednoczonego Królestwa. Dla polskich klientek może być bardziej interesujące, że już wkrótce umożliwimy odbiór zakupów Miss Pap i innych brytyjskich e-retailerów bezpośrednio w Paczkomatach® w... Polsce, co będzie rewolucją w polskim e-handlu” - powiedział Rafał Brzoska, prezes zarządu Grupy Integer.pl

Miss Pap intensywnie promuje opcję odbioru w Paczkomatach® InPost. Firma zamieściła wpis w rotacyjnym menu w najlepszym miejscu na stronie głównej, w którym informuje o możliwości skorzystania z usługi InPost. Podkreślane są korzyści: brak kolejek, 7-sekundowy czas realizacji odbioru, cechy lokalizacji Paczkomatów® (miejsca dobrze oświetlone, bezpieczne, z wygodnym parkingiem), dzięki czemu klientki mogą nabrać zaufania do jakości, bezpieczeństwa i wygody skorzystania z takiej opcji odbioru. We wpisie znajduje się również link do wyszukiwarki urządzeń na terenie UK oraz dwa krótki filmy (produkcji InPost), wyjaśniające procedurę odbioru. Druga, powtórzona informacja o współpracy z InPost, wbudowana na sztywno, znajduje się na dole strony głównej, tuż pod sekcją nowości zakupowych bieżącego tygodnia. Do tego opcja Paczkomatu® została ustawiona na pierwszym miejscu w menu wyboru sposobu dostawy, klientki z bazy (ponad 170 tys. adresów e-mail) otrzymały informację na elektroniczne skrzynki pocztowe, powstały filmy promujące, wpisy w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram) oraz na blogu Miss Pap (pod tytułem „Żegnajcie i więcej nie wracajcie, problemy z zakupami online”).

"Może brzmieć to jak klisza, ale naprawdę jesteśmy zadowoleni z podpisania umowy z Miss Pap. Pozytywna energia z którą firma ta działa w biznesie i komunikuje się z klientkami, przekładała się na atmosferę rozmów i ustalania szczegółów współpracy. Zespół od operacji oraz od IT w szybkim czasie połączył systemy Miss Pap z naszymi, aby zgrać zamówienia z ich systemu z naszą siecią.  Cieszymy się z umowy i dołożymy wszelkich starań, aby klientki Miss Pap były zadowolone z korzystania z naszych Paczkomatów®" – dodaje Ian Caminsky, CEO InPost UK.

Miss Pap powstał w roku 2014. Jest to jedna z największych w Wielkiej Brytanii platform e-commerce typu fashion, oferująca po przystępnych cenach modną odzież, buty i dodatki dla nowoczesnych kobiet w stylu miejski casual. Rocznie Miss Pap obsługuje 1,1 mln zamówień i ok. 200 tys. zwrotów. Nowości w ofercie wprowadzane są co tydzień. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.misspap.co.uk.

inpost na szczycie

InPost na szczycie

Niezmiernie miło nam poinformować, że InPost jest głównym sponsorem Magdaleny Gorzkowskiej, która już jutro 7 kwietnia wyrusza na Mount Everest. Razem z nią na najwyższy szczyt na Ziemi wyrusza także Paczucha :)