Najważniejsze targi e-commerce – nie można tego przegapić
E-commerce

Najważniejsze targi e-commerce – nie można tego przegapić

26 lutego 2020

 

Prowadzisz własny sklep internetowy? Prężnie działasz w sektorze e-handlu? Wobec tego nie możesz przegapić branżowych targów będących najlepszą okazją do wymiany doświadczeń i poznania najnowszych trendów. Przy okazji zdobędziesz cenną wiedzę, która przyda się w rozwoju biznesu online. Kiedy odbywają się najważniejsze wydarzenia związane z e-commerce? Sprawdź w przygotowanym artykule!​​​​​​​

Targi e-commerce w Polsce – dlaczego warto w nich uczestniczyć?

Przed przedsiębiorcami prowadzącymi firmy w Internecie stoi wiele wyzwań. E-handel oferuje mnóstwo wspaniałych możliwości, ale poprzez dynamiczny rozwój ulega ciągłym zmianom. Trudno za tym nadążyć. Klienci robią się coraz bardziej wymagający – szukają nie tylko wysokiej jakości produktów w atrakcyjnych cenach, ale też doskonałej obsługi i taniej wysyłki. Zdecydowanie chętniej wybierają marki, z którymi mogą się utożsamić i wejść w relacje. Rośnie też konkurencja wykorzystująca nowoczesne metody podbijania serc konsumentów. Jak sobie z tym wszystkim poradzić? Najprostszym sposobem jest bycie na bieżąco i obserwowanie zmieniających się rynkowych tendencji. Targi e-commerce są więc świetną okazją do sprawdzenia, co w branży piszczy. Wyposażą nas w solidną dawkę aktualnej wiedzy, otworzą oczy na różne ważne kwestie, dzięki czemu zdobywanie nowych klientów będzie zdecydowanie łatwiejsze. Poza tym bez wysiłku rozszerzymy sieć kontaktów. Niewykluczone, że nawiązane znajomości przerodzą się w owocną współpracę i ciekawe projekty. Na targach e-commerce mamy też okazję zaprezentować swoją ofertę i zwiększyć rozpoznawalność własnej marki.

Najważniejsze targi e-commerce 2020 – czego nie można przegapić?

Skoro wiesz już, że uczestnictwo w targach e-handlu niesie za sobą wiele korzyści, najwyższa pora przedstawić wydarzenia, o których z pewnością będzie głośno w 2020 roku. Zdecydowanie nie może Cię na nich zabraknąć! Sprawdź, kiedy się odbędą i zapisz sobie te ważne daty w kalendarzu! Należy również brać pod uwagę potencjalną zmianę terminów w związku z bieżącą sytuacją COVID19.

Wszyscy prowadzący działalność online powinni pojawić się 10 września bieżącego roku w Warszawie na PGE Narodowym. Wówczas odbywać się będzie już trzecia edycja targów eTradeShow. Wydarzenie to niepowtarzalna okazja do poznania najświeższych trendów branży e-commerce, nawiązania nowych relacji biznesowych, a także poszerzenia wiedzy z obszaru marketingu internetowego oraz skuteczniejszej sprzedaży. W programie znajdziemy:

  • specjalną strefę wystawienniczą, czyli przestrzeń przeznaczoną na prezentację ofert rozmaitych firm związanych z sektorem e-handlu. Niepodważalni liderzy branży nie tylko przedstawią swoje usługi, ale także przygotują atrakcyjne promocje dla uczestników;
  • szeroki wybór konferencji, na których wystąpią prelegenci takich gigantów, jak: Amazon, Shoper, Traffic Trends, czy Google;
  • unikalną strefę ekspertów dedykowaną specjalistom e-commerce, blogerom i osobom działającym w branży IT;
  • prestiżowy konkurs E-Commerce Awards dla wystawców.

Dołącz do grona ponad 4000 uczestników i weź udział w największym wydarzeniu dla sprzedawców internetowych w Europie Centralnej. Tegoroczna edycja popularnych Targów eHandlu odbędzie się 23 października w EXPO XXI w Warszawie.  Z pewnością nie zabraknie fachowych prelekcji i dzielenia się doświadczeniami. To również idealne miejsce, aby zaistnieć w świadomości środowiskae-commerce i zdobyć wizytówki potencjalnych kontrahentów. Na targach panuje świetna atmosfera, co sprzyja owocnym i inspirującym rozmowom. Nadchodząca edycja na pewno okaże się sukcesem! Pamiętaj, że aby wziąć udział w wydarzeniu, musisz się wcześniej zarejestrować – wstęp dla uczestników nic nie kosztuje.

Jesteś głodny wiedzy z zakresu brandingu, nowoczesnego marketingu, budowania strategii czy mediów społecznościowych? Dobrze się składa! Weź udział w cyklu konferencji Golden Marketing Conference organizowanej w trzech polskich miastach: Poznaniu (14-15 września 2020), Warszawie (września 2020) oraz Katowicach (24-25 listopada 2020). Interesujące panele dyskusyjne, profesjonalne prelekcje oraz znakomicie zorganizowana sesja networkingowa wyróżniają to wydarzenie na tle innych! W konferencjach uczestniczą wyłącznie doświadczeni i wykwalifikowani specjaliści uwielbiający dziedzinę swojej codziennej zawodowej działalności.

Nie ma lepszej okazji do poznania wszystkich nowości dotyczących najważniejszych mediów społecznościowych niż Social Media Week, który odbędzie się w listopadzie lub grudniu w Warszawie (pierwotna, czerwcowa, data imprezy została zmieniona z powodu pandemii COVID19 i nowa data wydarzenia nie została jeszcze precyzyjnie ustalona)). Przede wszystkim zdobędziesz inspirację do wygenerowania ciekawych pomysłów na treści, kampanie reklamowe, a także bardziej skuteczne strategie działań. Nawiążesz cenne kontakty – także zagraniczne, dzięki którym zrodzą się nowe okazje do wspólnych projektów. Udział w wydarzeniu pozwoli Ci też zrozumieć najważniejsze trendy – będzie o nich głośno w najbliższych latach. 

Weź na próbę i testuj abonament w InPost przez 3 miesiące!

Poświęć 1 minutę, zostaw kontakt do siebie i zacznij nadawać paczki już od 9,73 zł*.


  • Jedna umowa na paczki kurierskie i paczkomatowe
  • Darmowe podjazdy kurierskie
  • Ekspresowa dostawa
  • Gwarancja ceny przez okres trwania umowy
  • Opłata paliwowa wliczona w cenę
  • Dedykowana opieka posprzedażowa
* Cena netto za przesyłkę paczkomatową w abonamencie Midi Firma 600.

Wypełnij formularz, a szybko oddzwonimy

Dzieje się u nas dużo dobrego. Chcesz być na bieżąco? Jeśli to jeszcze przed Tobą, wyraź zgodę na otrzymywanie od InPost sp. z o.o. informacji o promocjach, produktach i usługach InPost sp. z o.o., innych spółek z Grupy Integer oraz podmiotów współpracujących z tymi spółkami za pośrednictwem:

Powyższe zgody są dobrowolne. Możesz wycofać je w każdym czasie poprzez wysłanie żądania na następujący adres e-mail: dane_osobowe@inpost.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Administratorem Twoich danych osobowych jest InPost sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-552), przy ul. Wielickiej 28.

Twoje dane będą przetwarzane w celu umożliwienia rejestracji, korzystania i obsługi konta w aplikacji mobilnej oraz w celach analitycznych i statystycznych. W razie wyrażenia stosownej zgody, Twoje dane będą przetwarzane również w celu wyświetlania powiadomień z aplikacji o treści marketingowej, kierowania treści marketingowych na podane przez Ciebie dane kontaktowe, w tym treści dopasowanych do Twoich preferencji w oparciu o profilowanie. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Ci prawach znajduje się w Polityce Prywatności.