Paczkomaty® InPost – jedyna polska marka nominowana do Engage Awards 2015!

Wyróżnienie w kategorii Socially Devoted w międzynarodowym konkursie z obszaru social media.

 

Paczkomaty® InPost – największa na świecie sieć automatycznych terminali umożliwiających samodzielne nadawanie i odbieranie przesyłek w trybie 24/7 – zostały nominowane do nagrody w ramach Engage Awards 2015 w kategorii Socially Devoted. W konkursie biorą udział największe światowe marki, które w poprzednim roku wykazywały się szczególnie zaawansowaną komunikacją z konsumentem w kanale social media – w gronie tegorocznych laureatów znalazły się tak znani gracze, jak: Lego Group, Lamborghini czy Pilsner Urquell. Jury doceniło aktywność Paczkomatów® InPost za skuteczne „dostosowywanie działań do zmieniającego się charakteru obsługi klienta”. Wyróżnienia i nagrody wręczono podczas gali Engage Awards 2015 w Pradze, której towarzyszyły 2-dniowe warsztaty poświęcone efektywnemu wykorzystaniu mediów społecznościowych w kontaktach z konsumentem.

Nagrody Engage Awards zostały wręczone po raz pierwszy w historii. Inicjatywa ma na celu wyróżnienie firm, które w ostatnim roku prezentowały najlepsze praktyki w zakresie wykorzystania mediów społecznościowych w otoczeniu biznesowym i podczas realcji z klientem. Organizatorem konkursu jest Socialbakers.com – czołowy dostawca narzędzi analitycznych wspomagających działalność – w szczególności przedsiębiorstw - w social media.

„Jako jedyna marka w Polsce znaleźliśmy się wśród nominowanych do wyjątkowo prestiżowej nagrody, o którą ubiegają się największe firmy z całego świata. Jest to potwierdzenie, że nie tylko same Paczkomaty® InPost – dzięki swojej innowacyjności i nastawieniu prokonsumenckiemu – spełniają oczekiwania zdecydowanej większości klientów kupujących w Internecie. Oznacza to, że także nasza komunikacja w obszarze nowoczesnych mediów jest wyjątkowo efektywna. W ten sposób po raz kolejny przecieramy szlak dla innych polskich firm i potwierdzamy status jednego z najważniejszych krajowych innowatorów. Jest to szczególnie satysfakcjonujące z uwagi na to, że media społecznościowe nie są przecież naszą podstawową działalnością, a mimo to ich poziom uważany jest za jeden z najwyższych na świecie” – komentuje Maciej Padjas, Dyrektor Marketingu Paczkomatów® InPost.

Wręczeniu nominacji do nagrody Engage Awards 2015 towarzyszyły warsztaty poświęcone social media. Prowadzone były one przez doświadczonych specjalistów, którzy w szerokim zakresie i każdego dnia wykorzystują media społecznościowe w kontakcie z klientami i partnerami biznesowymi. W szkoleniach i seminariach nie zabrakło ekspertów zatrudnionych w największych światowych markach, takich jak: Disney, Lego Group, KLM Royal Dutch Airlines czy Publicis.

Paczkomaty® InPost działają już na 5 kontynentach, między innymi w takich krajach jak: Wielka Brytania, Francja, Włochy, Polska, Irlandia, Islandia, Litwa, Łotwa, Estonia, Rosja, Czechy, Słowacja, Kolumbia, Kanada, Australia, Arabia Saudyjska. Do końca 2015 roku na całym świecie będzie dostępnych – w różnych modelach biznesowych – ponad 5000 Paczkomatów® InPost. Spółka planuje instalację kolejnych 4000 terminali na terenie Europy, Azji, obu Ameryk, a także na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

W Polsce działa już ponad 1300 Paczkomatów® InPost – sieć w porównaniu z końcem 2014 roku została rozszerzona o 200 lokalizacji. Decyzja o rozbudowie wynika z rosnących potrzeb mieszkańców mniejszych miejscowości, którzy coraz chętniej korzystają z oferty e-sklepów i ma na celu zapewnienie im możliwości odbioru paczek w trybie 24/7. Grupa Integer.pl zamierza kontynuować ekspansję i zainstaluje w 2015 roku łącznie 600 nowych terminali.

Najwyższą jakość usług Grupy Integer.pl potwierdzają także inne nagrody: polscy internauci już po raz trzeci wyróżnili InPost – spółkę wchodzącą w skład Grupy Kapitałowej – nagrodą Ekomersy w kategorii „Najlepszy produkt/usługa wspierający logistykę e-sklepu”. Innowacyjność firmy została doceniona między innymi przez tygodnik WPROST tytułem „Innowatora Roku 2014” i zwyciężyła w konkursie „Lider Nowoczesnych Technologii” organizowanym przez Instytut Nowych Technologii. Grupa Integer.pl otrzymała też Nagrodę Specjalną w konkursie „Polska Firma – Międzynarodowy Czempion” za dynamiczną ekspansję i promocję Polski za granicą. Konsekwentny rozwój firmy potwierdza również tytuł „Gazele Biznesu” przyznawany przez Puls Biznesu najdynamiczniej rozwijającym się polskim firmom.

InPost otrzymał także liczne wyróżnienia międzynarodowe: tytuł ‘Supplier of the Year’ podczas Post Expo 2014, czterokrotne zwycięstwo w prestiżowym konkursie World Mail Award w latach 2010 – 2013, nagroda „The Delivery Excellence Award 2014” w kategorii: „Best Carrier Contribution to Delivery Innovation”, które Paczkomaty® InPost otrzymały 2014 w Wielkiej Brytanii, czy Postal Technology International Award w kategorii ‘Retail Innovation of the Year’ za ‘Innowację Roku’.

125 milionów finansowania z KKR

InPost: 125 milionów finansowania z KKR

Funduszu Advent International, jeden z największych globalnych inwestorów private equity i KKR – amerykańska firma inwestycyjna zawarły porozumienie gwarantujące 125 mln euro finansowania dla InPost w okresie 5,5 roku. A to zwiększy skalę działania i uruchomi nowe lokalizacje Paczkomatów – obecnie sieć liczy już 3800 maszyn w całej Polsce, w tym także w małych miejscowościach.
InPost Partnerem w Allegro Smart

InPost Partnerem w Allegro Smart! Mamy już 3800 Paczkomatów®

Nasza firma została partnerem Allegro w nowatorskiej usłudze Allegro Smart!, w której za abonament w wysokości 49 zł będzie można odebrać 365 paczek w roku w ponad 3800 Paczkomatach® InPost w całej Polsce. Gwarancją jakości InPost jest terminowość usługi paczkomatowej na poziomie 97 % w D+1 (dzień po nadaniu)
smart allegro

InPost partnerem nowej usługi Allegro SMART!

Chcesz robić zakupy na największym portalu aukcyjnym w Polsce codziennie przez okrągły rok, paczki odbierać wygodnie w Paczkomatach, a za przesyłki płacić jedną, niewielką opłatę roczną? Teraz to możliwe. A wszystko dzięki rewolucyjnej usłudze Allegro SMART!