Planowane prace IT
Dla prasy

Planowane prace IT

30 Grudnia 2019

Drodzy klienci,

informujemy, że od 25 stycznia od godz. 23:00 do 26 stycznia do godz. 04:00 potrwają prace związane z konserwacją i modernizacją naszych systemów IT. W tym czasie korzystanie z niektórych usług InPost będzie niemożliwe.

Jakich trudności możecie się spodziewać w związku z planowanymi pracami IT?

Nie będzie możliwe:

  • korzystanie z Szybkich Nadań i Szybkich Zwrotów;
  • generowanie kodów zwrotów dla przesyłek Allegro i Szybkich Zwrotów;
  • wysyłanie komunikatów sms/email z kodami odbioru dla paczek;
  • wyświetlanie aktualnych statusów paczek, Paczkomatów i POP na stronie www i na innych platformach, jak Allegro czy aplikacja mobilna;
  • nadawanie przesyłek paczkomatowych w Paczkomatach i POP;
  • możliwość nadawania paczek bez etykiety;
  • opłacanie paczek za pobraniem za pomocą PayByLink.

Odbiór paczek umieszczonych w Paczkomatach przed rozpoczęciem prac, a także nadawanie paczek z wygenerowaną etykietą będą cały czas możliwe. Paczki o odpowiednim statusie będą mogły być umieszczane z wykorzystaniem ekranu Paczkomatu.

Bardzo dziękujemy za wyrozumiałość i przepraszamy za trudności.

Jesteśmy przekonani, że dzięki wprowadzonym zmianom, korzystanie z usług InPost będzie jeszcze prostsze i wygodniejsze.

Zespół InPost