
Przerwa serwisowa 10.04.2023, w godzinach 06:00-17:00 (11h)
30 Marca 2023
Drogi Kliencie,
W dniu 10.04.2023 (Poniedziałek Wielkanocny), w godzinach 06:00-17:00 (11 godzin) InPost planuje prace serwisowe. Mimo prowadzonych prac cały czas będzie można odbierać paczki z urządzeń Paczkomat® przy użyciu kodu odbioru i kodu QR, jednak mogą wystąpić przerwy w możliwości zdalnego otwarcia skrytki za pomocą aplikacji InPost Mobile.
Dodatkowo informujemy, że podczas tej przerwy serwisowej nie zostaną przedłużone terminy ważności kodów zwrotu oraz kodów odbioru dla paczek umieszczonych w urządzeniach Paczkomat®.
Poniżej przedstawiamy szczegółowy opis wpływu prac na nasze usługi – prosimy o dokładne zapoznanie się z nim.
Będzie działać:
- Będzie możliwe wybranie urządzenia Paczkomat® jako opcji dostawy
spośród listy urządzeń dostępnych na wyświetlanej mapie; - Będzie możliwe generowanie kodów zwrotów dla przesyłek Allegro;
- Będą wysyłane komunikaty SMS/e-mail/Push do Klientów/Odbiorców;
- Będą aktualizowane statusy przesyłek na stronie internetowej, w aplikacji mobilnej InPost Mobile oraz na platformie WebTrucker;
- Będzie dostępny formularz reklamacyjny dla Klientów na stronie inpost.pl;
- Będzie możliwe generowanie raportów QlikView;
- Będzie działać usługa Urząd24;
- Centrum Obsługi Klienta będzie działało w godzinach 8:00-16:00.
Mogą wystąpić krótkotrwałe przerwy w możliwości:
- Tworzenia, nadawania, opłacania oraz przekierowywania przesyłek kurierskich i przesyłek nadawanych przez urządzenia Paczkomat®, a także w Punktach Obsługi Paczek (POP lub PaczkoPunkt);
- Opłacania paczek za pobraniem poprzez PayByLink oraz Blik;
- Generowania etykiet dla przesyłek – Kurier i przesyłek – Paczkomat®;
- Korzystania z usługi InPost Lodówkomat.
Za powstałe utrudnienia serdecznie przepraszamy
Dziękujemy za wyrozumiałość.
Pozdrawiamy,
Zespół InPost