Przerwa serwisowa 10.04.2023, w godzinach 06:00-17:00 (11h)

Przerwa serwisowa 10.04.2023, w godzinach 06:00-17:00 (11h)

30 Marca 2023

Drogi Kliencie,

 

W dniu 10.04.2023 (Poniedziałek Wielkanocny), w godzinach 06:00-17:00 (11 godzin) InPost planuje prace serwisowe. Mimo prowadzonych prac cały czas będzie można odbierać paczki z urządzeń Paczkomat® przy użyciu kodu odbioru i kodu QR, jednak mogą wystąpić przerwy w możliwości zdalnego otwarcia skrytki za pomocą aplikacji InPost Mobile.

 

Dodatkowo informujemy, że podczas tej przerwy serwisowej nie zostaną przedłużone terminy ważności kodów zwrotu oraz kodów odbioru dla paczek umieszczonych w urządzeniach Paczkomat®.

 

Poniżej przedstawiamy szczegółowy opis wpływu prac na nasze usługi – prosimy o dokładne zapoznanie się z nim.

 

Będzie działać:

  • Będzie możliwe wybranie urządzenia Paczkomat® jako opcji dostawy
    spośród listy urządzeń dostępnych na wyświetlanej mapie;
  • Będzie możliwe generowanie kodów zwrotów dla przesyłek Allegro;
  • Będą wysyłane komunikaty SMS/e-mail/Push do Klientów/Odbiorców;
  • Będą aktualizowane statusy przesyłek na stronie internetowej, w aplikacji mobilnej InPost Mobile oraz na platformie WebTrucker;
  • Będzie dostępny formularz reklamacyjny dla Klientów na stronie inpost.pl;
  • Będzie możliwe generowanie raportów QlikView;
  • Będzie działać usługa Urząd24;
  • Centrum Obsługi Klienta będzie działało w godzinach 8:00-16:00.

 

Mogą wystąpić krótkotrwałe przerwy w możliwości:

  • Tworzenia, nadawania, opłacania oraz przekierowywania przesyłek kurierskich i przesyłek nadawanych przez urządzenia Paczkomat®, a także w Punktach Obsługi Paczek (POP lub PaczkoPunkt);
  • Opłacania paczek za pobraniem poprzez PayByLink oraz Blik;
  • Generowania etykiet dla przesyłek – Kurier i przesyłek – Paczkomat®;
  • Korzystania z usługi InPost Lodówkomat.

 

Za powstałe utrudnienia serdecznie przepraszamy
Dziękujemy za wyrozumiałość. 

 

Pozdrawiamy,

Zespół InPost ​​​​​​​​​​​​​​