Przerwa serwisowa 15.08 - 17.08.2020

Przerwa serwisowa 15.08 - 17.08.2020

12 Sierpnia 2020

Informujemy, że w terminie od soboty 15.08.2020, godz. 6:00 do nocy z niedzieli na poniedziałek 17.08.2020, godz. 2.00 planujemy prace serwisowe naszych systemów informatycznych.

Nie spowodują one utrudnień w odbiorze wcześniej zamówionych przesyłek z Paczkomatów. Także podczas zakupów w ten weekend bez przeszkód będzie można zamawiać przesyłki z odbiorem w Paczkomatach i Punktach Odbioru.

Prace serwisowe obejmą system obsługi Paczkomatów InPost, jak i nasz system logistyczny. Podyktowane są troską o niezawodność wspomnianych systemów informatycznych oraz wygodę naszych Klientów.

Jednocześnie podkreślamy, że przez cały czas będzie można odbierać paczki, które zostały umieszczone w Paczkomatach przed rozpoczęciem przerwy serwisowej – zarówno przy pomocy kodu odbioru, kodu QR, jak i przez aplikację mobilną.

W trakcie prac technicznych:

  • nie będzie możliwości tworzenia przesyłek paczkomatowych w Paczkomatach i PaczkoPunktach;
  • nie będzie możliwości umieszczenia w Paczkomacie paczek z etykietą utworzoną przed rozpoczęciem okna serwisowego;
  • nie będzie możliwości tworzenia, opłacania przesyłek i generowania etykiet poprzez usługę Szybkie Nadania; 
  • nie będzie dostępna usługa Paczka w Weekend;
  • nie będzie możliwości tworzenia przesyłek w oparciu o usługę Szybkie Zwroty;
  • nie będzie możliwości generowania kodów zwrotów dla przesyłek Allegro;
  • nie będą wysyłane komunikaty statusowe SMS/e-mail oraz powiadomienia push w aplikacji do Klientów, m.in. dotyczące kodów odbioru dla paczek, odebrania przesyłki itp. Wszystkie komunikaty zostaną wysłane po zakończeniu przerwy;
  • nie będą aktualizowane statusy przesyłek: na stronie www, w ChatBocie, w aplikacji mobilnej InPost Mobile i WebTrucker. Po zakończeniu przerwy statusy zostaną zaktualizowane;
  • nie będzie możliwości opłacania paczek za pobraniem poprzez PayByLink oraz opłacania paczek za pobraniem w Paczkomatach;
  • nie będzie możliwość przekierowania przesyłek;
  • w trakcie okna serwisowego nowe paczki nie będą umieszczane w Paczkomatach/PaczkoPunktach;
  • nie będzie działać usługa Urząd 24;
  • nie będzie działać usługa Lodówkomaty
  • brak możliwości przekierowywania paczek kurierskich;
  • nie będzie dostępna infolinia InPost; 
  • nie będzie dostępny formularz reklamacyjny dla Klientów na stronie inpost.pl;
  • nie będzie możliwości tworzenia, opłacania przesyłek i generowania etykiet przesyłek paczkomatowych oraz przesyłek Kurier Standard przez integrację (APIv2, APIv4) oraz Managera Paczek.

Zaznaczamy, że terminy odbiorów paczek, ważności etykiet, kodów zwrotu oraz toku reklamacji zostaną wydłużone o czas trwania prac serwisowych.  

Przepraszamy za chwilowe utrudnienia i bardzo dziękujemy za wyrozumiałość,

Zespół InPost