

10 Listopada 2023
Odpowiednie gospodarowanie przestrzenią magazynową i sprawne pakowanie produktów do wysyłki to zadania, które nierzadko stanowią spore wyzwanie, a z drugiej strony są nieodzowną częścią biznesu w branży e-commerce. Dlatego wymagają optymalizacji. Zastanawiasz się, gdzie kupić kartony na paczkę? Prężnie rozwijasz swoją działalności, więc potrzebujesz wysokiej jakości pudełek do przesyłek? Mamy wszystko, czego potrzebujesz!
Kartony na paczki – pakowanie zamówień ma znaczenie
Sprzedaż online bez wątpienia ma wiele zalet. Aby wystartować, nie potrzebujemy dużych nakładów finansowych, a nasz sklep czynny jest 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Do tego nie musimy ograniczać się wyłącznie do klientów lokalnych – zyskujemy możliwość obsługiwania kupujących z całego kraju. Jednak dla wielu przedsiębiorców prawdziwym utrapieniem staje się pakowanie produktów. Czynność ta zajmuje bowiem mnóstwo czasu. Towar należy też zapakować starannie, żeby dotarł na miejsce w idealnym, nienaruszonym stanie. W przeciwnym razie narazimy na szwank dobre imię naszej marki i zaczniemy tracić zaufanie konsumentów. Jak widać, ten z pozoru nieskomplikowany proces może znacząco przyczynić się do sukcesu danego sklepu internetowego lub wprost przeciwnie.
Na początku działalności z pakowaniem produktów z reguły nie ma większych problemów. Jednak kiedy już biznes się rozwinie, sytuacja zaczyna się zmieniać i często musimy zatrudniać dodatkowych pracowników. Wówczas warto pokusić się o rozwiązania optymalizacyjne, ponieważ najgorsze co może się stać to opóźnienie wysyłek i generowanie niepotrzebnych kosztów. Kompleksową obsługę można zyskać z InPost Fulfillment – jest to opcja dla firm, w której magazynowaniem, konfekcjonowaniem i wysyłką towarów zajmuje się InPost. Jeśli jednak te procesy chcesz zostawić w swojej firmie, musisz zadbać o to, aby opakowania do wysyłki były odpowiednie i wysokiej jakości. Sprawdź sklep InStore, w którym znajdziesz wiele opakowań i wypełniaczy do wysyłki towarów ze swojej firmy.
Znasz już sklep InStore? Znajdziesz w nim akcesoria i opakowania na paczki. Sprawdź asortyment i pełną ofertę opakowań dla firm.
Odwiedź InStore i kupuj opakowania do wysyłki!
Opakowanie na paczkę – czy każdy artykuł wymaga specjalnego pakowania?
Sklepy online z szerokim asortymentem wcale nie potrzebują wielu różnorodnych kartonów na paczki, żeby właściwie zapakować towar. W sporej ilości przypadków wystarczy wybór zaledwie trzech głównych opakowań do przesyłek: mały, średni i duży karton. Ograniczenie pudeł pod kątem rozmiarów pozwoli usprawnić pracę – osoba zajmująca się przygotowywaniem zamówień do wysyłki będzie miała ułatwiony wybór, co przyśpieszy cały proces.
A co z wypełnieniem? Zdecydowanie warto o nie zadbać – unikniemy w ten sposób przemieszczania się produktów w paczce, co mogłoby spowodować uszkodzenia. Właściciele sklepów internetowych najczęściej decydują się na tradycyjną folię bąbelkową, papier bąbelkowy czy wypełniacz papierowy. Wybór dwóch ostatnich to ukłon w stronę ekologii.
Kartony na paczki – przygotowywanie zamówień a transport
Wkładamy dużo wysiłku we właściwe zapakowanie przesyłki – chcemy przecież, żeby klient otrzymał kupiony towar w idealnym stanie i zapamiętał nasz sklep. Dostarczenie przez kuriera uszkodzonych produktów naraża właściciela platformy sprzedażowej na zachwianie budowanego wizerunku marki, co w dzisiejszych czasach może przysporzyć przedsiębiorstwu wielu problemów. Utrata zaufania kupujących nierzadko odbija się bowiem echem w Internecie. Niestety czasem nawet najładniej zapakowana przesyłka dociera do klienta z uszkodzonymi rogami pudełka lub z nieestetycznymi otarciami. Jak temu zapobiec? Należy zabezpieczyć paczkę od zewnątrz. Do tego celu użyjemy na przykład folii stretch, albo po prostu papieru pakowego (który jest bardziej ekologiczny). Do niedużych i trwałych artykułów można używać foliopaków. Do oklejenia kartonowych pudełek najlepiej wykorzystać taśmę papierową.
Gdzie kupić opakowanie na paczkę?
Wielu właścicieli sklepów internetowych zadaje sobie pytanie: gdzie można nabyć trwałe i wytrzymałe kartony do przesyłek? Aby wyjść naprzeciw potrzebom rynku e-commerce, stworzyliśmy unikalną ofertę skierowaną do naszych klientów biznesowych. Dostarczamy opakowania szyte na miarę! Tworząc usługę, wzięliśmy pod uwagę rozmaite aspekty, takie jak: szeroki wybór rozmiarów i pojemności, funkcjonalność, atrakcyjne ceny oraz aspekt ekologiczny. Proponujemy tradycyjne opakowania kartonowe wysokiej jakości, a także innowacyjne, przyjazne dla środowiska pudełka (np. zamykane na kartonowe zatrzaski),również oferujemy koperty bąbelkowe w całości wykonane z papieru, dzięki którym można ograniczyć folię, taśmę, a także czas przygotowywania paczki do wysyłki. Zdajemy sobie sprawę, że optymalizacja powierzchni magazynowej w działalności e-commerce ma istotne znaczenie, dlatego nasze opakowania do przesyłek dostarczamy pod wskazany adres w płaskiej formie. Nie będzie więc problemów przy ich składowaniu. Zadbaliśmy też o niską cenę pudełek, koszt kartonu uzależniony jest od wielkości, a cennik znajdziesz w sklepie InStore. Oferujemy wytrzymałe opakowania na paczki w aż 12 różnych rozmiarach o gabarytach: A, B i C – każdy z nich został idealnie dopasowany do skrytek maszyn Paczkomat. Ponadto wszystkie kartony wykonano z wielowarstwowej tektury, która doskonale zabezpieczy przesyłkę podczas transportu.
Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie opakowań na paczki? Szukasz idealnego rozwiązania dla swojego biznesu e-commerce? Wiesz już, gdzie kupić karton do wysyłki i chcesz złożyć zamówienie? W takim razie koniecznie zajrzyj tutaj: inpost.pl/opakowania.
Weź na próbę i testuj abonament w InPost przez 3 miesiące!
Poświęć 1 minutę, zostaw kontakt do siebie i zacznij nadawać paczki już od 11,58 zł*.
- Jedna umowa na paczki kurierskie i paczkomatowe
- Darmowe podjazdy kurierskie
- Ekspresowa dostawa
- Gwarancja ceny przez okres trwania umowy
- Opłata paliwowa wliczona w cenę
- Dedykowana opieka posprzedażowa
* Cena netto za przesyłkę paczkomatową w abonamencie Midi Firma 600.
Czytaj również
Kompleksowa obsługa klienta. Jak określić potrzeby potencjalnego klienta w e-commerce?
Konkurencja w e-commerce jest ogromna, a zdobycie klienta nie oznacza jeszcze sukcesu. To, czy zdecyduje się na zakup i wróci po więcej, zal...
Kiedy jest dobry czas, żeby przenieść swój magazyn do InPost Fulfillment?
Zarządzanie magazynem to podstawowy element działań w zakresie e-commerce. Wielu sprzedawców internetowych po pewnym czasie zdaje sobie spra...

