Sprawdź, gdzie kupić kartony na paczkę
E-commerce Porady

Sprawdź, gdzie kupić kartony na paczkę

9 lutego 2020

Odpowiednie gospodarowanie przestrzenią magazynową i sprawne pakowanie produktów do wysyłki to zadania, które nierzadko stanowią spore wyzwanie, a z drugiej strony są nieodzowną częścią biznesu w branży e-commerce. Dlatego wymagają optymalizacji. Zastanawiasz się, gdzie kupić kartony na paczkę? Prężnie rozwijasz swoją działalności, więc potrzebujesz wysokiej jakości pudełek do przesyłek? Mamy wszystko, czego potrzebujesz!

Paczka do wysłania? Wyślij ją szybko i wygodnie przez dowolny Paczkomat®.

Kilka chwil i paczka nadana!

Kartony na paczki – pakowanie zamówień ma znaczenie

Sprzedaż online bez wątpienia ma wiele zalet. Aby wystartować, nie potrzebujemy dużych nakładów finansowych, a nasz sklep czynny jest 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Do tego nie musimy ograniczać się wyłącznie do klientów lokalnych – zyskujemy możliwość obsługiwania kupujących z całego kraju. Jednak dla wielu przedsiębiorców prawdziwym utrapieniem staje się pakowanie produktów. Czynność ta zajmuje bowiem mnóstwo czasu. Towar należy też zapakować starannie, żeby dotarł na miejsce w idealnym, nienaruszonym stanie. W przeciwnym razie narazimy na szwank dobre imię naszej marki i zaczniemy tracić zaufanie konsumentów. Jak widać, ten z pozoru nieskomplikowany proces może znacząco przyczynić się do sukcesu danego sklepu internetowego lub wprost przeciwnie. Na początku działalności z pakowaniem produktów z reguły nie ma większych problemów. Jednak kiedy już biznes się rozwinie, sytuacja zaczyna się zmieniać i często musimy zatrudniać dodatkowych pracowników. Wówczas warto pokusić się o rozwiązania optymalizacyjne, ponieważ najgorsze co może się stać to opóźnienie wysyłek i generowanie niepotrzebnych kosztów. 

Opakowanie na paczkę – czy każdy artykuł wymaga specjalnego pakowania?

Sklepy online z szerokim asortymentem wcale nie potrzebują wielu różnorodnych kartonów na paczki, żeby właściwie zapakować towar. W sporej ilości przypadków wystarczy wybór zaledwie trzech głównych opakowań do przesyłek: mały, średni i duży karton. Ograniczenie pudeł pod kątem rozmiarów pozwoli usprawnić pracę – osoba zajmująca się przygotowywaniem zamówień do wysyłki będzie miała ułatwiony wybór, co przyśpieszy cały proces. 

A co z wypełnieniem? Zdecydowanie warto o nie zadbać – unikniemy w ten sposób przemieszczania się produktów w paczce, co mogłoby spowodować uszkodzenia. Właściciele sklepów internetowych najczęściej decydują się na tradycyjną folię bąbelkową, chipsy styropianowe czy piankę polietylenową. Produkty te są jednak bardzo szkodliwe dla środowiska. Dużo bardziej ekologiczną opcją jest gnieciony papier makulaturowy albo chrupki ze skrobi.​​​​​​​

Kartony na paczki – przygotowywanie zamówień a transport

Wkładamy dużo wysiłku we właściwe zapakowanie przesyłki – chcemy przecież, żeby klient otrzymał kupiony towar w idealnym stanie i zapamiętał nasz sklep. Dostarczenie przez kuriera uszkodzonych produktów naraża właściciela platformy sprzedażowej na zachwianie budowanego wizerunku marki, co w dzisiejszych czasach może przysporzyć przedsiębiorstwu wielu problemów. Utrata zaufania kupujących nierzadko odbija się bowiem echem w Internecie. Niestety czasem nawet najładniej zapakowana przesyłka dociera do klienta z uszkodzonymi rogami pudełka lub z nieestetycznymi otarciami. Jak temu zapobiec? Należy zabezpieczyć paczkę od zewnątrz. Do tego celu użyjemy na przykład folii stretch, albo po prostu papieru pakowego (który jest bardziej ekologiczny). Do niedużych i trwałych artykułów można używać foliopaków.

Gdzie kupić opakowanie na paczkę?

Wielu właścicieli sklepów internetowych zadaje sobie pytanie: gdzie można nabyć trwałe i wytrzymałe kartony do przesyłek? Aby wyjść naprzeciw potrzebom rynku e-commerce, stworzyliśmy unikalną ofertę skierowaną do naszych klientów biznesowych. Dostarczamy opakowania szyte na miarę! Tworząc usługę, wzięliśmy pod uwagę rozmaite aspekty, takie jak: szeroki wybór rozmiarów i pojemności, funkcjonalność, atrakcyjne ceny oraz aspekt ekologiczny. Proponujemy tradycyjne opakowania kartonowe wysokiej jakości, a także innowacyjne, przyjazne dla środowiska pudełka, dzięki którym można ograniczyć folię, taśmę, a także czas przygotowywania paczki do wysyłki. Zdajemy sobie sprawę, że optymalizacja powierzchni magazynowej w działalności e-commerce ma istotne znaczenie, dlatego nasze opakowania do przesyłek dostarczamy pod wskazany adres w płaskiej formie. Nie będzie więc problemów przy ich składowaniu. Zadbaliśmy też o niską cenę pudełek, które wynoszą od 0,56 zł za sztukę do 2,30 zł za sztukę – koszt kartonu uzależniony jest od wielkości. Oferujemy wytrzymałe opakowania na paczki w aż 12 różnych rozmiarach o gabarytach: A, B i C – każdy z nich został idealnie dopasowany do skrytek Paczkomatów. Ponadto wszystkie kartony wykonano z wielowarstwowej tektury, która doskonale zabezpieczy przesyłkę podczas transportu.

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie opakowań na paczki? Szukasz idealnego rozwiązania dla swojego biznesu e-commerce? W takim razie koniecznie zajrzyj tutaj: https://inpost.pl/opakowania.

Weź na próbę i testuj abonament w InPost przez 3 miesiące!

Poświęć 1 minutę, zostaw kontakt do siebie i zacznij nadawać paczki już od 11,58 zł*.


  • Jedna umowa na paczki kurierskie i paczkomatowe
  • Darmowe podjazdy kurierskie
  • Ekspresowa dostawa
  • Gwarancja ceny przez okres trwania umowy
  • Opłata paliwowa wliczona w cenę
  • Dedykowana opieka posprzedażowa
* Cena netto za przesyłkę paczkomatową w abonamencie Midi Firma 600.

Wypełnij formularz, a szybko oddzwonimy

Dzieje się u nas dużo dobrego. Chcesz być na bieżąco? Jeśli to jeszcze przed Tobą, wyraź zgodę na otrzymywanie od InPost sp. z o.o. informacji o promocjach, produktach i usługach InPost sp. z o.o., innych spółek z Grupy Integer oraz podmiotów współpracujących z tymi spółkami za pośrednictwem:

Powyższe zgody są dobrowolne. Możesz wycofać je w każdym czasie poprzez wysłanie żądania na następujący adres e-mail: dane_osobowe@inpost.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Administratorem Twoich danych osobowych jest InPost sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-727), przy ul. Pana Tadeusza 4.

Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym o przysługujących Ci prawach znajduje się w Polityce Prywatności.