

31 Sierpnia 2024
Okazuje się, że maszyny Paczkomat to nie tylko całodobowe punkty nadawania i odbioru paczek, ale także miejsce na reklamę i alternatywa dla tradycyjnych billboardów i citylightów. Klient odbiera lub nadaje paczkę i automatyczne staje się odbiorcą przekazu reklamowego, który – co ważne – znajduje się na wysokości jego wzroku. Dowiedz się więcej!
Ile osób zobaczy reklamę na maszynie Paczkomat?
Przewagą konkurencyjną tej formy promocji jest możliwość dokładnego zmierzenia, ile osób zobaczyło daną kampanię reklamową. Jesteśmy jedyną firmą realizującą kampanie outdoorowe na polskim rynku, która może dostarczyć swoim Klientom tak dokładne dane.
W ramach nowej oferty InPost Klienci mają do dyspozycji kilka modułów reklamowych:
- okleinę reklamową frontu urządzenia Paczkomat;
- reklamę na ekranach maszyn Paczkomat (do wyboru ekran powitalny, autoryzacyjny i pożegnalny);
- sampling produktów w skrytkach automatów Paczkomat.
Oferujemy atrakcyjne rozwiązania reklamowe dla Twojej firmy. Sprawdź pełną ofertę reklamową i wybierz najlepszy sposób.
Reklamuj się tam, gdzie Twoi klienci odbierają paczki!
Reklamy wielkoformatowe na urządzeniach Paczkomat – zalety
Na chwilę obecną sieć urządzeń Paczkomat to prawie 22 tys. maszyn rozmieszczonych w dużych miastach i małych miejscowościach w całej Polsce. Automaty znajdują się na stacjach benzynowych, dworcach autobusowych, przy największych supermarketach i na osiedlach, czyli w najczęściej uczęszczanych i najbardziej ruchliwych miejscach.
Klienci korzystają z naszych maszyn przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Maszyny Paczkomat mają własne oświetlenie, dzięki czemu reklama jest bardzo dobrze widoczna również nocą. To wielkoformatowy nośnik informacji o markach, produktach czy usługach.
Klienci mogą skorzystać z powierzchni minimum czterech kolumn skrytek. Dzięki temu zyskują od 4 do 44 metrów kwadratowych na własny przekaz reklamowy. Poza tym dana firma samodzielnie projektuje dowolną grafikę, za której druk odpowiada InPost.
Tworzymy okleiny reklamowe z trwałych materiałów, które będą odporne na działanie czynników atmosferycznych przez cały okres trwania kampanii. Po naszej stronie znajduje się montaż i demontaż treści z maszyn. Klient odpowiada jedynie za zamówienie usługi i dostarczenie projektu.
Oczywiście, wspieramy klientów na całym etapie projektowania reklam. Udostępniamy pomocną siatkę maszyn Paczkomat, która znacznie ułatwia rozmieszczanie poszczególnych elementów graficznych i haseł marketingowych. Dzięki temu cały proces staje się prostszy.
InPost – reklama nie tylko na powierzchni skrytek
Materiały marketingowe mogą znaleźć się również na ekranach urządzeń, co stanowi idealne uzupełnienie reklamy wielkopowierzchniowej. Użytkownicy maszyn zobaczą dodatkowe treści graficzne podczas nadawania lub odbierania przesyłek za pomocą dotykowego pulpitu.
W promocji produktów na szczególną uwagę zasługuje sampling próbek. Do dyspozycji reklamodawców są 3 miliony skrytek w całej Polsce. Daje to możliwość docierania do mnóstwa nowych klientów, którzy zainteresują się marką, gdy otrzymają darmowy podarunek podczas wyjmowania swojego zamówienia z maszyny.
Paczkomat – reklama na wyciągnięcie ręki
Jeśli interesuje Cię reklama na automacie Paczkomat, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania, podamy ceny i szczegóły oferty. Podeślemy też przykłady realizacji dla znanych marek.
Zachęcamy także do kontaktu pod adresem [email protected]. Pełna oferta reklamowa na urządzeniach Paczkomat dostępna jest na naszej stronie w zakładce Reklama z InPost: inpost.pl/reklama.
Sprawdź siłę naszej reklamy i wzmocnij pozycję swojej marki w branży!
Reklama Twojej firmy z InPost? To zawsze dobry pomysł!
Poświęć 1 minutę i zostaw nam swój kontakt, a przedstawimy Ci ofertę skrojoną na miarę.
Możliwości jest naprawdę sporo:
- oklejanie urządzeń Paczkomat
- reklama na ekranach urządzeń Paczkomat
- sampling produktów reklamowych
- banery reklamowe na stronie InPost
- reklama w newsletterze InPost
- powiadomienia push w aplikacji InPost Mobile
Czytaj również
Kompleksowa obsługa klienta. Jak określić potrzeby potencjalnego klienta w e-commerce?
Konkurencja w e-commerce jest ogromna, a zdobycie klienta nie oznacza jeszcze sukcesu. To, czy zdecyduje się na zakup i wróci po więcej, zal...
Kiedy jest dobry czas, żeby przenieść swój magazyn do InPost Fulfillment?
Zarządzanie magazynem to podstawowy element działań w zakresie e-commerce. Wielu sprzedawców internetowych po pewnym czasie zdaje sobie spra...

