Wielkanocne paczki z dostawą na czas!


10 Kwietnia 2025
Przygotowania do Wielkanocy ruszyły pełną parą. W świątecznym zamieszaniu nie udało Ci się zamówić lub wysłać potrzebnych rzeczy? Spokojnie – mamy dobrą wiadomość: gwarantujemy dostawę paczek do urządzeń Paczkomat przed świętami!
Gwarancja dotyczy przesyłek nadanych do urządzeń Paczkomat do piątku, 18 kwietnia, do godz. 13:00, a w niektórych strefach nawet do 16:00. Godzina zależy od strefy (kodu pocztowego), w której znajduje się Twój ulubiony Paczkomat®.
Strefy oraz aktualne godziny odbiorów sprawdzisz na inpost.pl/godziny-odbiorow.
W razie wątpliwości zapoznaj się z sekcją "pytania i odpowiedzi" poniżej.
Odbierz w sobotę, nie czekaj do wtorku 🌷
Skorzystaj z gwarancji dostawy na Wielkanoc i zrób wielkanocne zakupy online. W ramach specjalnej oferty przesyłki nadane przez sprzedawcę do piątku, 18 kwietnia, do godz. 13:00, dostarczymy jeszcze 19 kwietnia.
🐣 Psst, choć na Zajączka możesz robić wielkanocne zakupy last minute, lepiej nie zostawiaj wszystkiego na ostatnią chwilę.
Gwarancja dostawy na Wielkanoc – FAQ:
- Czy gwarancja dostawy na Wielkanoc jest dodatkowo płatna?
Nie, nie ponosisz żadnych dodatkowych opłat.
- Czy gwarancja dostawy na Wielkanoc dotyczy wszystkich Oddziałów? Czy wszystkie Oddziały InPost będą dostarczać paczki?
Tak, gwarancja dotyczy wszystkich Oddziałów.
- Czy usługa Paczka w Weekend będzie działać w sobotę, 19 kwietnia?
Usługa Paczka w weekend będzie realizowana w sobotę, 19 kwietnia, w trybie standardowym. Świąteczna gwarancja doręczenia nie wymaga jednak wykupienia tej opcji.
- Co w sytuacji, gdy nadawca dostarczy paczkę do PaczkoPunktu / maszyny Paczkomat po upływie wyznaczonego terminu? Czy gwarancja dostawy na Wielkanoc nadal będzie obowiązywała?
Gwarancja dostawy na Wielkanoc obowiązuje dla paczek nadanych przez Paczkomat / PaczkoPunkt oraz za pośrednictwem Kuriera InPost, z odbiorem przez maszynę Paczkomat.
Aby przesyłka dotarła do Ciebie w sobotę, 19 kwietnia, przekazanie paczki powinno nastąpić w piątek, 18 kwietnia, maksymalnie do godz. 13:00, a w niektórych strefach nawet do godz. 16:00.
Godzina nadania zależy od strefy (kodu pocztowego), w której znajduje się Paczkomat® / PaczkoPunkt. Jak poniżej:
strefa A – godzina graniczna: 16:00,
strefa B – godzina graniczna: 15:00,
strefa C – godzina graniczna: 14:00,
strefa D – godzina graniczna: 13:00.Aktualne strefy i godziny sprawdzisz na stronie inpost.pl/godziny-odbiorow.
- Jak mogę sprawdzić, czy sprzedawca wysłał paczkę w piątek, 18 kwietnia?
Twoja paczka powinna otrzymać jeden z poniższych statusów w piątek, 18 kwietnia, do godzin granicznych:
„Odebrana przez Kuriera” – przesyłka została odebrana przez Kuriera i jest w drodze do oddziału InPost, skąd wyruszy w dalszą drogę.
„Nadana przez Paczkomat” – paczka została nadana przez Nadawcę i już wkrótce do Ciebie trafi.
„Nadana przez PaczkoPunkt” – paczka została nadana przez Nadawcę i już wkrótce do Ciebie trafi.Jeśli status paczki w aplikacji brzmi „Przesyłka utworzona” lub "W trakcie przygotowania" – prosimy o kontakt ze sklepem. Możliwe, że sklep przygotował Twoją przesyłkę, ale nie przekazał jej kurierowi, ani nie nadał osobiście. W takim wypadku paczka może nie dotrzeć do Ciebie przed świętami.
- Co oznacza „przed Wielkanocą”? Do której godziny przesyłki zostaną umieszczone w urządzeniu Paczkomat?
Termin ten oznacza, że paczki zostaną dostarczone przez Paczkomat najpóźniej w sobotę, 19 kwietnia.
- Czy gwarancja dotyczy wszystkich przesyłek: zarówno tych do automatów Paczkomat, jak i kurierskich?
Gwarancja dostawy na Wielkanoc dotyczy przesyłek z dostawą do automatu Paczkomat. Forma nadania może być dowolna: zarówno maszyna Paczkomat, PaczkoPunkt, jak i do rąk Kuriera. Należy jednak pamiętać, by nadać paczkę najpóźniej do godziny 13:00 lub w niektórych strefach nawet do godziny 16:00.
Godzina nadania zależy od strefy (kodu pocztowego), w której znajduje się Paczkomat® / PaczkoPunkt. Jak poniżej:
strefa A – godzina graniczna: 16:00,
strefa B – godzina graniczna: 15:00,
strefa C – godzina graniczna: 14:00,
strefa D – godzina graniczna: 13:00.Aktualne strefy i godziny graniczne sprawdzisz na stronie inpost.pl/godziny-odbiorow.
Wskazana godzina w każdej ze stref oznacza najpóźniejszy termin nadania paczki, tak aby Twoja przesyłka mogła wyruszyć w dalszą drogę jeszcze tego samego dnia.
- Czy gwarancją dostawy na Wielkanoc objęte są paczki zamówione do PaczkoPunktu oraz z doręczeniem za pośrednictwem kuriera?
Nie, gwarancją objęte są paczki zamówione do maszyn Paczkomat.
- Co, jeśli paczka zostanie umieszczona na czas, a Paczkomat ulegnie awarii?
W sytuacji awarii urządzenia Paczkomat dołożymy wszelkich starań, aby wszystkie paczki zostały przekazane do odbioru. Jeśli nie będzie to możliwe, zostaną przekazane do wydania w inny sposób, ustalony indywidualnie z odbiorcą, zgodnie z obowiązującym regulaminem.
- Czy gwarancja dostawy obejmuje także przesyłki ponadgabarytowe (takie, w których nadawca błędnie zadeklarował wymiar lub wagę paczki)?
Nie. W przypadku paczek nadanych przez Paczkomat, które nie spełniają wymogów ze względu na błędne oznaczenie wielkości, zbyt duże wymiary lub wagę, gwarancja dostarczenia nie obowiązuje.
- Pomimo gwarancji paczka nie dotarła do odbiorcy na czas. Czy mogę liczyć na rekompensatę? Czy mam składać reklamację?
Jeśli paczka została nadana i otrzymała do piątku, 18 kwietnia, do godz. 13:00, a w niektórych strefach nawet do godz. 16:00*, jeden z poniższych statusów:
„Odebrana przez Kuriera” – gdy Nadawca przekazał paczkę bezpośrednio kurierowi,
„Nadana przez Paczkomat – gdy Nadawca nadał paczkę w urządzeniu Paczkomat,
„Nadana przez PaczkoPunkt – gdy Nadawca nadał paczkę w PaczkoPunkcie,…a nie została dostarczona do 19 kwietnia, Klient ma prawo zgłosić reklamację zgodnie z obowiązującymi regulaminami. Każde zgłoszenie rozpatrywane jest indywidualnie.
Gwarancja dostawy na Wielkanoc dotyczy wyłącznie przesyłek kierowanych do urządzenia Paczkomat. Nie obejmuje paczek kierowanych na adres domowy lub do PaczkoPunktu.
- Czy gwarancja dostawy na Wielkanoc dotyczy również paczek wysyłanych z innego kraju?
Nie. Paczki nadane z zagranicy, jak również paczki wysyłane za granicę, nie są objęte gwarancją dostawy. W przypadku przesyłek międzynarodowych czas dostawy może być uzależniony od takich czynników, jak: procedury celne, warunki transportu czy opóźnienia związane z transportem międzynarodowym.
- Aby paczka została dostarczona przed Wielkanocą, kiedy najpóźniej mogę zamówić kuriera? Czy liczy się godzina wygenerowania zlecenia, czy odebrania paczki przez kuriera?
Aby mieć gwarancję dostawy przed Wielkanocą, paczki powinny zostać nadane najpóźniej w piątek, 18 kwietnia, do godz. 13:00, a w niektórych strefach nawet do godz. 16:00 Godzina nadania zależy od strefy (kodu pocztowego), w której znajduje się Paczkomat® / PaczkoPunkt. Jak poniżej:
strefa A – godzina graniczna: 16:00,
strefa B – godzina graniczna: 15:00,
strefa C – godzina graniczna: 14:00,
strefa D – godzina graniczna: 13:00.Aktualne strefy i godziny graniczne sprawdzisz na stronie inpost.pl/godziny-odbiorow.
Dotyczy to zarówno paczek nadanych przez Paczkomat, przez PaczkoPunkt jak i tych odebranych przez kuriera. Liczy się faktyczna godzina nadania paczki w maszynie lub jej odbioru przez kuriera, a nie moment wygenerowania zlecenia. Paczka nadawana przez Paczkomat musi zostać umieszczona w skrytce do wskazanej godziny. Natomiast paczka odbierana przez kuriera, musi być gotowa do odbioru i odebrana w umówionym czasie. Zachowanie tych terminów zapewnia, że przesyłka dotrze do maszyn Paczkomat przed świętami.
- Czy podczas generowania etykiety, trzeba zaznaczyć dodatkową opcję, żeby paczka została objęta gwarancją doręczenia przed Wielkanocą?
Nie, nie trzeba zaznaczać dodatkowej opcji podczas generowania etykiety. Usługa dotyczy wszystkich paczek zgodnych z naszymi regulaminami, które zostaną nadane przez: Paczkomat, PaczkoPunkt lub kurierem, (z doręczeniem do automatu Paczkomat) najpóźniej do piątku, 18 kwietnia, do godz. 13:00, a w niektórych strefach nawet do godz. 16:00. Godzina nadania zależy od strefy (kodu pocztowego), w której znajduje się Paczkomat® / PaczkoPunkt. Aktualne strefy i godziny sprawdzisz na stronie inpost.pl/godziny-odbiorow
- Czy gwarancja dostawy obejmuje paczki nadane za pobraniem?
Tak, gwarancja dostawy obejmuje paczki nadane za pobraniem z dostawą do urządzenia Paczkomat.
- Czy gwarancja dostawy obejmuje paczki nadane przez osoby prywatne?
Tak, gwarancja dostawy obejmuje paczki nadane przez osoby prywatne z dostawą do urządzenia Paczkomat.
- Czy gwarancja dotyczy wszystkich gabarytów paczek (w tym rozmiaru i wagi)?
Gwarancja dostawy dotyczy paczek o standardowych rozmiarach i wagach, zgodnych z regulaminem usług. W przypadku paczek o niestandardowych rozmiarach lub przekraczających dopuszczalne limity wagowe, gwarancja dostawy może nie obowiązywać. Przed nadaniem paczki, warto upewnić się, że spełnia ona wymagania dotyczące rozmiaru i wagi.
- Czy jeśli zmienię sposób dostawy z Kuriera na Paczkomat, to taka paczka będzie miała gwarancję dostawy na Wielkanoc?
Nie, paczki, które zostaną przekierowane do maszyn Paczkomat nie mają gwarantowanej dostawy przed Wielkanocą.
- Czy macie specjalne promocje lub zniżki na przesyłki w okresie świątecznym?
Na bieżąco wprowadzamy specjalne promocje oraz zniżki. Z aktualnymi możesz zapoznać się m.in. w swojej aplikacji InPost Mobile. Koniecznie zajrzyj do zakładki „Nagrody”. Za zadania przyznawane są dodatkowe InCoiny.

