
Zmiany w regulaminach świadczenia usług przez InPost
1 Lipca 2021
Drodzy Klienci,
Pragniemy poinformować Was o zmianach, które wdrażamy w dokumentach InPost. Dotyczą one następujących obszarów:
- Regulaminu usługi InPost Paczkomaty 24/7
- Regulaminu aplikacji mobilnej InPost Mobile
- Cennika usługi InPost Kurier
Powyższe modyfikacje wchodzą w życie 15 lipca 2021 roku.
Zaktualizowane dokumenty znajdują się pod linkiem https://inpost.pl/regulaminy.
Podsumowaliśmy dla Was najważniejsze zmiany w powyższych dokumentach:
- Wprowadzamy możliwość przedłużenia czasu pobytu paczki w Paczkomacie poprzez nową funkcjonalność w Aplikacji Mobilnej.
- Funkcjonalność pozwala na wydłużenie pobytu paczki w Paczkomacie o 24 h za opłatą 6,50 zł netto (7,99 zł brutto), niezależnie od wielkości przesyłki. Płatności dokonuje się wyłącznie za pośrednictwem aplikacji. Płatności za tę usługę dokonuje odbiorca przesyłki.
- W związku z uruchomieniem opcji przedłużenia czasu pobytu paczki w Paczkomacie w aplikacji mobilnej, wyłączamy obecną usługę przedłużenia czasu pobytu paczki w Paczkomacie za pomocą SMS Premium (11,07 zł brutto).
- Wprowadzamy szereg zmian porządkowych, m.in:
- Doprecyzowanie zapisów dotyczących możliwości płatności za przesyłki COD poprzez aplikację mobilną
- Doprecyzowanie zapisów dotyczących opłaty za połączenie z infolinią według stawki operatora telekomunikacyjnego
- Doprecyzowanie zapisów dotyczących Usługi Paletowej w cenniku InPost Kurier - usunięcie usługi dodatkowej „Doręczenie w sobotę”
Dziękujemy za zapoznanie się z wprowadzonymi zmianami w dokumentach.
W przypadku pojawiających się pytań i wątpliwości, prosimy o kontakt z InPost.
Z pozdrowieniami,
Zespół InPost