Obsługa klienta

Pracuj z nami w
Dziale Obsługi Klienta

Dlaczego warto dołączyć do zespołu InPost i pracować z nami w Dziale Obsługi Klienta?

To wbrew pozorom bardzo obszerny dział – nasi konsultanci wspierają klientów zarówno telefonicznie, mailowo, jak i na portalach społecznościowych. W ciągu roku prowadzimy aż kilka milionów rozmów telefonicznych! Pracę w tym dziale ułatwia podział na zespoły, w ramach których każdy odpowiada za komunikację w innym obszarze.

  • Pracując w Dziale Obsługi Klienta, pomagasz w rozwiązywaniu różnych problemów - od sprawdzania statusów paczek, po nietypowe przypadki, takie jak przypadkowe zamknięcie kota w skrytce. Po odpowiednim przeszkoleniu, które Ci zafundujemy, nie zaskoczy Cię (prawie) żadne pytanie!
  • Masz czas na realizację swoich zainteresowań lub dodatkowe aktywności, dzięki zmianowej formie pracy.

Będąc na pokładzie Działu Obsługi Klienta masz ciągły kontakt z drugim człowiekiem – choć czasami zdarzają się trudne sytuacje, w wielu przypadkach rozmowy z klientami dostarczają energii i pozytywnych doświadczeń!

Dowiedz się więcej o pracy w Dziale Obsługi Klienta i dołącz do #TeamInPost!

 

Oferty pracy

Przekonany? Dołącz do nas!

Nie mamy aktualnie ofert pracy.

Mam wpływ na rozwój biznesu

Kreuję
i wdrażam
rozwiązania

Każdego dnia podejmuję
nowe wyzwania.