Jak nadać paczkę paczkomatową bezpośrednio w maszynie?

Paczki paczkomatowe możesz nadawać poprzez Szybkie Nadania lub przez Managera Paczek. 

Możesz również podejść do jednej z naszych maszyn i nadać paczkę bezpośrednio w Paczkomacie. Jak się do tego przygotować? Przede wszystkim musisz posiadać numery telefonów komórkowych - swojego i odbiorcy oraz adres email. Przed udaniem się do Paczkomatu warto również znać numer Paczkomatu odbiorczego. 

Upewnij się również, że Paczkomat, w którym chcesz nadać paczkę jest wyposażony w ekran dotykowy – tylko w takim Paczkomacie nadasz przesyłkę bezpośrednio.

Jak nadać paczkę bezpośrednio w Paczkomacie?

 

  1. Na ekranie maszyny kliknij opcję Nadaj paczkę. Wybierz gabaryt paczki, podaj numery telefonów swój oraz odbiorcy. Wskaż Paczkomat docelowy. Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. Niektóre maszyny mogą również poprosić Cię o adres e-mail nadawcy - uzupełnij go, jeśli tak się zdarzy. Za nadanie zapłacisz kartą lub Blikiem w Paczkomacie lub środkami z Managera Paczek. Wcześniej upewnij się, czy wybrany Paczkomat ma możliwość płatności kartą.

  2. Włóż paczkę do skrytki. Po dokonaniu zapłaty Paczkomat otworzy skrytkę o odpowiednim gabarycie. Umieść w niej swoją przesyłkę. W razie problemów skontaktuj się z nami.

  3. Odbierz potwierdzenie. Po nadaniu wyślemy do Ciebie i Twojego odbiorcy wiadomość e-mail z powiadomieniem. Dzięki temu możliwe jest śledzenie drogi paczki. Przesyłka dotrze do odbiorcy w deklarowanym terminie D+2 (48h).

 

Opłata według stawki operatora

Infolinia

722 444 000 746 600 000

Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobota 8:00–20:00
niedziele i święta 8:00–16:00 (tylko Paczkomaty)


Adres korespondencyjny
NIP: 6793087624
InPost S.A.
EQUAL BUSINESS PARK Budynek B
ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków

Biuro w Warszawie
NEOPARK
ul. Cybernetyki 10, 02-677 Warszawa