Przekierowanie paczki kurierskiej w aplikacji
Kurier nie zastanie
Cię w domu?
Przekieruj paczkę kurierską w aplikacji InPost Mobile!
Jasne, że może nie być Cię w domu!
Kurier jest już w drodze z Twoją paczką, a Ty masz coś do załatwienia na mieście? Wiemy, że plany mogą się dynamicznie zmieniać i mamy na to rozwiązanie! Dzięki możliwości Przekierowania paczki kurierskiej możesz odebrać swoją paczkę z automatu Paczkomat®, PaczkoPunktu lub po prostu od sąsiada wtedy, kiedy kurier nie zastanie Cię w domu.
Więcej możesz z InPost Mobile
Teraz przekierowanie przesyłki kurierskiej jest możliwe również w aplikacji InPost Mobile! To szybkie i wygodne rozwiązanie dla każdego, kto lubi mieć pod kontrolą swoje przesyłki. Wystarczy, że klikniesz w przycisk "Przekieruj" i wybierzesz nową opcję dostawy. Usługa przekierowania paczki jest bezpłatna.
Jak przekierować paczkę kurierską?
W aplikacji InPost Mobile na liście śledzenia lub w szczegółach przesyłki kliknij w przycisk "Przekieruj" przy wybranej paczce kurierskiej, a następnie wybierz nową preferowaną opcję dostawy.
Możesz przekierować swoją paczkę do sąsiada (w obrębie tej samej ulicy, co pierwotna wysyłka), do automatu Paczkomat® (gdy paczka spełni kryteria m.in. rozmiarowe – musi zmieścić się do skrytki) lub PaczkoPunktu.
Gotowe! Polecamy przekierowanie paczki do pobliskiego automatu Paczkomat®, skąd odbierzesz ją 24/7.