Co zrobić, jeśli paczka czeka już w Paczkomacie, ale nie dotarł kod odbioru?
Porady

Co zrobić, jeśli paczka czeka już w Paczkomacie, ale nie dotarł kod odbioru?

17 Października 2017

Istnieje możliwość sprawdzenia kodu odbioru po zalogowaniu do Managera Paczek, ustawiając filtr „Przychodzące”. W tym celu musisz posiadać konto, zarejestrowane na adres e-mail, do którego jest przypisana Twoja przesyłka.

Jeśli paczka czeka na odbiór w Paczkomacie, a nie otrzymaliście jeszcze SMS-a, warto sprawdzić, czy telefon jest w zasięgu sieci lub czy nie została zablokowana usługa tzw. SMS Premium (usługa SMS Premium nie działa poza granicami Polski). 

W przypadku braku powiadomienia mailowego, warto sprawdzić folder SPAM, gdzie wiadomość mogła zostać skategoryzowana. 

A co jeśli nadawca podał błędny numer telefonu lub adres e-mail? Powinien skontaktować się z naszym Wsparciem Technicznym ([email protected]) i poprosić o wysłanie SMSa i/lub e-maila na prawidłowe dane. Nie ma możliwości edycji danych, możemy jedynie udostępnić dane do odbioru przesyłki na inny numer telefonu / adres e-mail. 

Należy pamiętać, że wysyłka powiadomień na pierwotne dane nie zostanie zablokowana, co oznacza, że wszystkie informacje o przesyłce, będą kierowane na adres mailowy i telefon podany przez nadawcę.