Co zrobić, jeśli paczka czeka już w Paczkomacie, ale nie dotarł kod odbioru?

Gdy przesyłka jest już w Paczkomacie, na maila oraz numer telefonu podany przez nadawcę zostaje wysłana wiadomość z kodem odbioru - jest on niezbędny do odebrania paczki. Co więc zrobić, jeśli nie dotarł?
Co zrobić, jeśli paczka czeka już w Paczkomacie, ale nie dotarł kod odbioru?

Istnieje możliwość sprawdzenia kodu odbioru po zalogowaniu do Managera Paczek, ustawiając filtr „Przychodzące”.W tym celu musisz posiadać konto, zarejestrowane na adres e-mail, do którego jest przypisana Twoja przesyłka.

Jeśli paczka czeka na odbiór w Paczkomacie, a nie otrzymaliście jeszcze SMS-a, warto sprawdzić, czy telefon jest w zasięgu sieci lub czy nie została zablokowana usługa tzw. SMS Premium. 

W przypadku braku powiadomienia mailowego, warto sprawdzić folder SPAM, gdzie wiadomość mogła zostać skategoryzowana. 

A co jeśli nadawca podał błędny numer telefonu lub adres e-mail?Powinien skontaktować się z naszym Wsparciem Technicznym (techinfo@inpost.pl) i poprosić o wysłanie SMSa i/lub e-maila na prawidłowe dane.Nie ma możliwości edycji danych, możemy jedynie udostępnić dane do odbioru przesyłki na inny numer telefonu / adres e-mail. 

Należy pamiętać, że wysyłka powiadomień na pierwotne dane nie zostanie zablokowana, co oznacza, że wszystkie informacje o przesyłce, będą kierowane na adres mailowy i telefon podany przez nadawcę. 

inpost na szczycie

InPost na szczycie

Niezmiernie miło nam poinformować, że InPost jest głównym sponsorem Magdaleny Gorzkowskiej, która już jutro 7 kwietnia wyrusza na Mount Everest. Razem z nią na najwyższy szczyt na Ziemi wyrusza także Paczucha :)