DHL udostępnia Paczkomaty InPost swoim klientom w Wielkiej Brytanii

To odpowiedź brytyjskiego kuriera na dynamiczny rozwój e-commerce.

 

DHL Express UK włącza do swojej sieci Paczkomaty® InPost zapewniając internetowym sprzedawcom i ich klientom bardziej elastyczną ofertę dostaw zakupów. Klienci DHL mogą od teraz wybrać jako punkt odbioru przesyłki najbliższy im Paczkomat® InPost.  W Wielkiej Brytanii funkcjonuje już ponad tysiąc takich urządzeń.

Nowa usługa oferuje klientom DHL dostęp do ich przesyłek w wygodnej i bezpiecznej lokalizacji dostępnej przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Przy rosnącym popycie na rynku handlu internetowego, poszerzenie opcji dostaw przez DHL zapewnia wiecznie zabieganym konsumentom bardziej dogodną formę odbioru przesyłki, natomiast detalicznym partnerom DHL – bardziej elastyczną ofertę dostaw towaru do ich klientów.

Klienci w Wielkiej Brytanii mogą wybrać miejsce i czas odbioru przesyłki. Aby dotrzeć do Paczkomatu® mieszkańcy brytyjskich miast muszą pokonać średnio nie więcej niż 3 km, a powiadomienia przez e-mail i sms oraz możliwość śledzenia przesyłki zapewniają wygodę, której oczekują.

“Dzisiejszy klient świetnie orientuje się w ofertach, ale zwykle ma mało czasu, więc chce otrzymać swoje zakupy szybko i wygodnie. Paczkomaty® zapewniają mu taką możliwość dzięki dostępności 24 godziny na dobę. Eliminuje to konieczność oczekiwania na przesyłkę w domu oraz pozwala klientowi na wybór lokalizacji zgodnie z jego potrzebami. Zapewnienie, że klient otrzyma przesyłkę za pierwszym razem jest kluczowe dla jego wysokiego poziomu satysfakcji z transakcji, dlatego też cieszy nas możliwość zaoferowania tej nowej i innowacyjnej usługi” - powiedział Phil Couchman, prezes zarządu DHL Express UK & Ireland

Ian Caminsky - Prezes Zarządu InPost UK - podkreśla, że: “Odbiór przesyłek w punktach obsługi klientów przestaje być atrakcyjną opcją na coraz dojrzalszym rynku handlu internetowego, więc sprzedawcy dopasowują swoją ofertę do oczekiwań klientów, którzy coraz częściej wymagają szerokiego wachlarza opcji dostaw i możliwości wyboru usługi, która spełnia ich kryteria. Integracja naszej sieci Paczkomatów® z usługami kurierskimi DHL stanowi świetny przykład jak można zapewnić jeszcze większy wybór możliwości i wygodę dostawy przesyłek klientom na obszarze całego kraju. Naszym celem jest ułatwianie życia klientom i dopasowanie dostawy zamówionych produktów do ich codziennych planów – dlatego też jesteśmy dumni z partnerstwa z DHL przy wdrożeniu ich nowej usługi dostawy przesyłek.”

Paczkomaty® InPost oprócz Polski i Wielkiej Brytanii funkcjonują również w takich krajach jak: Francja, Włochy, Rosja, Czechy, Słowacja, Węgry czy Kanada. Oprócz tego Paczkomaty® z powodzeniem są wykorzystywane w sieciach lokalnych firm kurierskich lub pocztowych w takich krajach jak Chile, Estonia, Litwa i Łotwa, Australia, Kolumbia, Islandia czy Irlandia. Do końca 2015 roku na całym świecie działało ponad 5000 Paczkomatów®, z tego ponad 4000 w sieci InPost.

Najwyższą jakość Paczkomatów® InPost podkreśla otrzymanie licznych wyróżnień międzynarodowych m.in.: tytuł ‘Supplier of the Year’ podczas Post Expo 2014 czy nagroda „The Delivery Excellence Award 2014” w kategorii: „Best Carrier Contribution to Delivery Innovation”, a ponad to wszystko 4 nagrody World Mail Awards otrzymane w latach: 2010, 2011 oraz 2013. 

Promocja Blik

Jesienna promocja InPost i BLIK!

Za oknem jesień w pełnej krasie, jednak to wcale nie musi być powód do zmartwień. Zamów paczkę pobraniową z dostawą do Paczkomatu i zapłać BLIKIEM bezpośrednio w maszynie. Za każdą transakcję otrzymasz rabat w wysokości 5 zł! Poznaj szczegóły promocji.
Zapłać Blikiem w Paczkomacie

Zapłać BLIKIEM w Paczkomacie

Mamy dla Was świetną wiadomość! Od teraz za swoją przesyłkę "pobraniową" możecie zapłacić BLIKIEM bezpośrednio w Paczkomacie! Nowa metoda płatności jest już dostępna w większości maszyn w całej Polsce.