InPost najlepszym dostawcą na Ceneo.pl!
Dla biznesu Dla prasy

InPost najlepszym dostawcą na Ceneo.pl!

21 Października 2019

Paczkomaty® InPost najwyżej oceniane także w badaniu serwisu Furgonetka.pl.

Miło nam poinformować, że InPost zajął pierwsze miejsce w kategorii Dostawca Roku w rankingu zaufanych sklepów 2019 Ceneo.pl, wyprzedzając DPD i DHL. Także w badaniu NPS (Net Promoter Score) internetowego serwisu Furgonetka.pl za rok 2018 w sektorze usług kurierskich pierwsze miejsce zdobyły Paczkomaty® InPost, a usługi kurierskie firmy zajęły trzecie miejsce.

W tym roku Ranking Zaufanych Sklepów Ceneo.pl objął 16 kategorii. To lista marek, którą Polacy darzą największym zaufaniem – w tym gronie znalazło się 45 firm. Ranking przygotowywany jest na podstawie ankiet, które kupujący w sieci wypełniają po zrealizowanych zakupach w sklepach objętych tym programem. W tym roku analizie poddano ponad 3 mln ankiet, które trafiły do serwisu w ciągu ostatniego roku. To właśnie w tych ankietach klienci dzielą się swoimi opiniami na temat przebiegu transakcji, obsługi sklepów i procesu dostawy. W ten sposób Program Zaufanych Opinii Ceneo jest dla wielu użytkowników wiarygodnym źródłem wiedzy na temat sprzedawców i produktów.

 „Przepis na sukces jest prosty – to ciężka praca i systematyczne polepszanie jakości usług. Klienci sklepów internetowych najchętniej wybierają dostawę do Paczkomatów® InPost, bo jest szybka i wygodna. Dziś praktycznie żadna usługa kurierska nie jest w stanie osiągnąć lepszych terminów dotarcia z przesyłką do adresata. Cieszy mnie też wysoka ocena Kuriera InPost. Tę usługę budowaliśmy od podstaw – w oparciu o nasze doświadczenia i oczekiwania Polaków. Zaledwie kilka lat od startu jesteśmy w gronie najlepszych firm, które na swoją pozycję pracowały więcej niż dekadę. Naszą przewagą jest rozbudowana infrastruktura logistyczna, którą cały czas rozwijamy uruchamiając nowe sortownie. Ale przede wszystkim wygrywamy szybkością i skutecznością doręczeń. W InPost świętujemy doskonałe wyniki rankingów i odpalamy super loterie dla naszych klientów, bo to dzięki nim te wyniki osiągamy.” – podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPost.

Badanie NPS jest wskaźnikiem satysfakcji klienta, a polega na zebraniu odpowiedzi na pytanie o to, jak bardzo jest prawdopodobne, że respondent poleci usługi firmy znajomym lub rodzinie. Do odpowiedzi służy skala od 0 do 5 lub 10, na której 0 oznacza zdecydowane „nie”, a 5 lub 10 zdecydowane „tak”. Wyniki pozwalają wyłonić tzw. detraktorów, czyli krytyków marki, neutralnych – obojętnych oraz promotorów. Wskaźnik NPS oblicza się poprzez odjęcie procentowego udziału krytyków od takiego samego udziału promotorów. Paczkomaty InPost uzyskały w ten sposób wskaźnik 62. Furgonetka.pl pozyskała drogą mailową oceny od 9684 klientów, którzy za pośrednictwem tego serwisu skorzystali z usług którejś ze współpracujących z nim firm kurierskich.