InPost z nagrodą World Post & Parcel Awards

Zwyciężył projekt "Make it social" obsługi klientów w sieci

 

Na warszawskiej gali zostały ogłoszone wyniki światowego konkursu World Post & Parcel Awards.  InPost, lider nowoczesnego sektora logistycznego w Polsce,  otrzymał nagrodę w kategorii Customer Service. Jurorzy docenili projekt "Make it social" - efektywną obsługę klientów w serwisach społecznościowych.  W finale firma z Polski pokonała konkurencyjne projekty Deutsche Post oraz Liban Post.

Główna wygrana przyznawana jest firmie, która poprzez swoje innowacyjne działania, tworzy zestaw dobrych praktyk i tym samym wyznacza branżowe standardy. InPost został doceniony za innowacyjne podejście do rozwiązywania problemów klientów, zgłaszanych przez nich w mediach społecznościowych. InPost jest pionierem jeżeli chodzi o wykorzystanie kanałów społecznościowych, jako wygodniejszych dla współczesnego klienta  do kontaktu z dostawcą usług, niż infolinia czy kontakt poprzez stronę www. 

Nagroda jest kolejnym potwierdzeniem doskonałych wyników InPost w dziedzinie rozwiązywania problemów klientów. Wcześniej firma  otrzymywała wyróżnienia w raportach takich firm analitycznych jak SoTrender czy Socialbakers. Obydwie klasyfikowały InPost w krajowej czołówce pod względem ilości obsługiwanych zgłoszeń, jak i czasu reakcji na za zadawane przez Klientów pytania. Warto przypomnieć, że działania InPost w mediach społecznościowych zostały po raz pierwszy docenione na arenie międzynarodowej w maju 2015 r. podczas gali Engage Awards w Pradze, kiedy to przyznano firmie wyróżnienie w kategorii "Socially Devoted" (zaangażowanych w obsługę klienta w social media).

"Jest to nagroda nie dla mnie, ale przede wszystkim dla całego ciężko pracującego zespołu InPostu. Jest to także dowód, że w podejmowanych projektach nie warto iść na skróty, tylko konsekwentnie realizować założony plan. Taka strategia jest nagradzana uznaniem klientów i doceniana przez branżę" - powiedział Rafał Brzoska, założyciel i prezes Grupy Integer.pl, do której należy marka InPost. 

Brzoska podkreśla, że warto być prekursorem i realizować projekty według własnej oryginalnej koncepcji. "Po kilku latach nagroda ponownie trafia do InPostu, to światowe wyróżnienie pokazuje, że tu w Polsce można zrealizować autorskie koncepcje, które znajdują należne pionierom uznanie na całym świecie".

To kolejna tego typu nagroda dla InPostu. Wcześniej firma była czterokrotnie laureatem World Mail Awards w latach 2010, 2011 oraz 2013 (w kategoriach wzrost, innowacje, e-commerce i obsługa klienta). W tym roku organizator nagrody zmienił jej nazwę na World Post and Parcel Awards. InPost jest także laureatem innych międzynarodowych wyróżnień, zdobył m.in.: tytuł ‘Supplier of the Year’ otrzymany podczas Post Expo 2014 i nagrodę „The Delivery Excellence Award 2014” w kategorii: „Best Carrier Contribution to Delivery Innovation."

125 milionów finansowania z KKR

InPost: 125 milionów finansowania z KKR

Funduszu Advent International, jeden z największych globalnych inwestorów private equity i KKR – amerykańska firma inwestycyjna zawarły porozumienie gwarantujące 125 mln euro finansowania dla InPost w okresie 5,5 roku. A to zwiększy skalę działania i uruchomi nowe lokalizacje Paczkomatów – obecnie sieć liczy już 3800 maszyn w całej Polsce, w tym także w małych miejscowościach.
InPost Partnerem w Allegro Smart

InPost Partnerem w Allegro Smart! Mamy już 3800 Paczkomatów®

Nasza firma została partnerem Allegro w nowatorskiej usłudze Allegro Smart!, w której za abonament w wysokości 49 zł będzie można odebrać 365 paczek w roku w ponad 3800 Paczkomatach® InPost w całej Polsce. Gwarancją jakości InPost jest terminowość usługi paczkomatowej na poziomie 97 % w D+1 (dzień po nadaniu)
smart allegro

InPost partnerem nowej usługi Allegro SMART!

Chcesz robić zakupy na największym portalu aukcyjnym w Polsce codziennie przez okrągły rok, paczki odbierać wygodnie w Paczkomatach, a za przesyłki płacić jedną, niewielką opłatę roczną? Teraz to możliwe. A wszystko dzięki rewolucyjnej usłudze Allegro SMART!