Już 25% przesyłek kurierskich InPost jest przekierowywana do Paczkomatu® InPost lub Punktu Obsługi Klienta

Przekierowanie Dynamiczne Paczek to darmowa opcja dla przesyłek kurierskich InPost[1], dzięki której klient może odebrać zamówienie w wyznaczonym przez siebie Paczkomacie® InPost lub w wybranym Punkcie Obsługi Klienta.

 

Odbiorca, który chce przekierować paczkę – bo np. na skutek zmiany planów nie może spotkać się z kurierem – musi podczas składania zamówienia w sklepie internetowym podać swój numer telefonu i adres e-mail, a nadawca powinien uzupełnić formularz dostawy o dokładne wymiary przesyłki. Z danych InPost wynika, że jedna czwarta doręczeń kurierskich z przesyłek spełniających te warunki została w ten sposób przekierowana, co dowodzi popularności oraz zapotrzebowania na wygodne usługi zintegrowane obejmujące dostawę kurierską, odbiór w Paczkomacie® InPost lub Punkcie Obsługi Klienta. Nowa opcja spotkała się z zadowoleniem konsumentów, którzy cenią elastyczność i poszukujących szerokiego wachlarza usług u jednego operatora logistycznego. 

Aby zmodyfikować sposób odbioru, muszą zostać spełnione następujące kryteria:

  • Klient podał swój numer telefonu i adres e-mail;
  • Waga paczki nie przekracza 20 kg, a jej wymiary są dostosowane do skrytki paczkomatowej;
  • Nie jest wymagane potwierdzenie odbioru.

„Z satysfakcją przyjmujemy dane potwierdzające zapotrzebowanie na usługi takie, jak Przekierowanie Dynamiczne Paczek, które zapewnia naszym klientom wygodny odbiór zamówionych towarów. Szeroki zakres świadczonych usług logistycznych i możliwość modyfikacji kanału dostawy przez odbiorcę w czasie rzeczywistym to najważniejsze aspekty naszej zintegrowanej, unikalnej oferty. Wdrożenie wielokanałowej dostawy towarów jest jednym z kluczowych założeń InPost i w mojej ocenie to właśnie w tym kierunku będzie zmierzał cały sektor logistyczny” – komentuje Sebastian Anioł, prezes zarządu InPost S.A.

Jak wynika z badania konsumenckiego przeprowadzonego przez InPost aż 93% użytkowników nowej usługi kurierskiej ocenia ją dobrze lub bardzo dobrze. Wśród kluczowych kwestii mających wpływ na ocenę rozwiązania konsumenci najczęściej wskazywali szybkość, terminowość oraz poziom obsługi kuriera.

Spółka świadczy usługi kurierskie dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Dostawa następnego dnia i atrakcyjne ceny usług – w połączeniu z Paczkomatami® InPost i największą siecią obejmującą ponad 7000 placówek pocztowych – to jedyna w Polsce oferta zapewniająca kompleksowy i komplementarny zakres usług logistycznych krajowych oraz międzynarodowych ‘pod jednym dachem’. Ponadto w listopadzie 2015 roku dostawy kurierskie InPost zostały wdrożone także na platformie Allegro. Współpraca obydwu firm obejmuje dostarczanie e-klientom najlepszych usług logistycznych dla towarów zamawianych online. Dedykowane usługi Allegro InPost – oprócz usług kurierskich – obejmują także dostawy do Paczkomatów® InPost oraz w oparciu o listy polecone. W ramach doręczenia klienci mają zagwarantowany m.in. darmowy zwrot towarów.

Promocja Legimi i InPost

Wakacyjny ebook - lekka lektura na lato

Czym byłby wakacyjny odpoczynek bez dobrej książki? Dzięki promocji InPost i Legimi w trakcie najbliższego urlopu z pewnością nie będziesz się nudzić. Wystarczy odebrać paczkę z Paczkomatu i postępować zgodnie ze wskazówkami, które znajdziesz poniżej. 
Nowa oferta InPost i Allegro

Nowa oferta InPost i Allegro. Sprawdź, co się zmieni

Codziennie z platformy Allegro korzystają miliony osób i to właśnie z myślą o nich przygotowaliśmy nową, jeszcze lepszą ofertę Allegro InPost. Od 9 lipca 2018 r. dostawy zarówno do Paczkomatów jak i do domu już następnego dnia w atrakcyjnej cenie. Zobacz, co dokładnie się zmieni.