Masz pytanie? Chatbot InPost służy pomocą!

Porady
Masz pytanie? Chatbot InPost służy pomocą! Masz pytanie? Chatbot InPost służy pomocą!

5 Października 2023

Osługaj tekst Odsłuchaj tekst
Wycisz odsłuch

W InPost chcemy być jak najbliżej naszych Klientów i udzielać odpowiedzi na zadawane przez nich pytania możliwie jak najszybciej. Sprawdzenie statusu przesyłki, wskazanie lokalizacji automatu Paczkomat® InPost lub podanie numeru do kuriera – to tylko niektóre tematy, z którymi szybko pomoże naszym Klientom Chatbot InPost.

Chatbot InPost, wszystkim dobrze znany jako Mat, to niezawodne narzędzie, które pozwala w czasie rzeczywistym odpowiadać na zapytania naszych Klientów. Dzięki pomocy Mata – brandhero InPost – Klienci w szybki i łatwy sposób otrzymają odpowiedzi na pytania dotyczące przesyłek lub naszych usług, bez konieczności oczekiwania na połączenie telefoniczne lub odpowiedź zwrotną na e-maila. Mat jest do Waszej dyspozycji i aż pali się do tego, by pomóc! 😉

 

Chatbot InPost dostępny na wielu kanałach

Mat to Chatbot InPost, z którym nasi Klienci mogą porozmawiać na wielu kanałach. Wybór jest Wasz! Chatbot Mat jest dostępny na komunikatorze Messenger, WhatsApp, Signal, na stronie InPost.pl oraz w aplikacji InPost Mobile. Mat zna język polski, angielski i ukraiński. ​​​​​​​

Chatbot InPost – co potrafi?

A w jakich tematach pomoże Mat? Ten niepozorny żółty bohater potrafi naprawdę sporo i zna odpowiedź na wiele kwestii często poruszanych przez naszych Klientów.

Chatbot InPost potrafi m.in.:

  • sprawdzić status przesyłki,
  • wskazać lokalizację automatu Paczkomat® lub PaczkoPunktu,
  • podać numer telefonu do Kuriera InPost,
  • ponowić kod odbioru do przesyłki,
  • wskazać termin odbioru przesyłki z urządzenia Paczkomat,
  • zarejestrować reklamację,
  • przyjąć zgłoszenie dotyczące sugestii i pomysłów jakie przekazują nasi Klienci,
  • przyjąć zgłoszenie dotyczące zwrotu niewykorzystanej etykiety,
  • przyjąć zgłoszenie dotyczące ewentualnych problemów z działaniem urządzenia Paczkomat®,
  • przyjąć zgłoszenie dotyczące ewentualnych problemów z działaniem aplikacji InPost Mobile,
  • przyjąć zgłoszenie do dodania punktów odbioru przesyłki czy stałego podjazdu (dyspozycje od Klienta biznesowego).

Poza tym, Chatbot InPost odpowie na setki pytań dotyczących naszych usług, a także bez problemu przekieruje zgłoszenie do odpowiednich osób.

Chatbot InPost dla biznesu

Wszyscy nasi Klienci biznesowi mogą również skorzystać z naszego sprzedażowego Chatbota, który po dokładnej analizie potrzeb każdego Klienta, skieruje rozmowę do konkretnego Doradcy lub sam odpowie na wszystkie pytania dotyczące współpracy. W InPost stale staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, dlatego na bieżąco ulepszamy usługę Chatbota. Więcej nowości wkrótce!

Masz pytanie dotyczące naszych usług? Mat czeka na Twoją wiadomość! 😊


Czytaj również

Jak zapakować plakat do wysyłki – kompleksowy poradnik

Miłośnicy plakatów czy obrazów wiedzą doskonale, że każde drobne uszkodzenia, zarysowania lub zagniecenia obniżają drastycznie wartość e...

Jak zapakować sukienkę do wysyłki? Prosty i szybki sposób

Sprzedawanie wielu ubrań przez internet, w tym sukienek, to niezwykle szybki i łatwy sposób na zrobienie porządku we własnej szafie i do...

Przesyłka przez Paczkomat? Jakie wymiary paczek obowiązują – sprawdź!

Wysyłanie przesyłek stało się prostsze niż kiedykolwiek – wszystko za sprawą innowacyjnych urządzeń do samodzielnego nadawania i odbiera...

InPost mobile
Nie masz jeszcze apki InPost Mobile? Pobierz ją już teraz!
Z aplikacją InPost życie jest prostsze. Wysyłaj paczki szybciej niż kiedykolwiek, dzięki funkcji zdalnego otwarcia skrytki i nadaniu bez etykiety. Oszczędzaj czas z apką!
Nie masz jeszcze apki InPost Mobile? Pobierz ją już teraz!
Z aplikacją InPost życie jest prostsze. Wysyłaj paczki szybciej niż kiedykolwiek, dzięki funkcji zdalnego otwarcia skrytki i nadaniu bez etykiety. Oszczędzaj czas z apką!