Masz pytanie? Chatbot InPost służy pomocą!
Porady

5 Października 2023
W InPost chcemy być jak najbliżej naszych Klientów i udzielać odpowiedzi na zadawane przez nich pytania możliwie jak najszybciej. Sprawdzenie statusu przesyłki, wskazanie lokalizacji automatu Paczkomat® InPost lub podanie numeru do kuriera – to tylko niektóre tematy, z którymi szybko pomoże naszym Klientom Chatbot InPost.
Chatbot InPost, wszystkim dobrze znany jako Mat, to niezawodne narzędzie, które pozwala w czasie rzeczywistym odpowiadać na zapytania naszych Klientów. Dzięki pomocy Mata – brandhero InPost – Klienci w szybki i łatwy sposób otrzymają odpowiedzi na pytania dotyczące przesyłek lub naszych usług, bez konieczności oczekiwania na połączenie telefoniczne lub odpowiedź zwrotną na e-maila. Mat jest do Waszej dyspozycji i aż pali się do tego, by pomóc! 😉
Chatbot InPost dostępny na wielu kanałach
Mat to Chatbot InPost, z którym nasi Klienci mogą porozmawiać na wielu kanałach. Wybór jest Wasz! Chatbot Mat jest dostępny na komunikatorze Messenger, WhatsApp, Signal, na stronie InPost.pl oraz w aplikacji InPost Mobile. Mat zna język polski, angielski i ukraiński.
Chatbot InPost – co potrafi?
A w jakich tematach pomoże Mat? Ten niepozorny żółty bohater potrafi naprawdę sporo i zna odpowiedź na wiele kwestii często poruszanych przez naszych Klientów.
Chatbot InPost potrafi m.in.:
- sprawdzić status przesyłki,
- wskazać lokalizację automatu Paczkomat® lub PaczkoPunktu,
- podać numer telefonu do Kuriera InPost,
- ponowić kod odbioru do przesyłki,
- wskazać termin odbioru przesyłki z urządzenia Paczkomat,
- zarejestrować reklamację,
- przyjąć zgłoszenie dotyczące sugestii i pomysłów jakie przekazują nasi Klienci,
- przyjąć zgłoszenie dotyczące zwrotu niewykorzystanej etykiety,
- przyjąć zgłoszenie dotyczące ewentualnych problemów z działaniem urządzenia Paczkomat®,
- przyjąć zgłoszenie dotyczące ewentualnych problemów z działaniem aplikacji InPost Mobile,
- przyjąć zgłoszenie do dodania punktów odbioru przesyłki czy stałego podjazdu (dyspozycje od Klienta biznesowego).
Poza tym, Chatbot InPost odpowie na setki pytań dotyczących naszych usług, a także bez problemu przekieruje zgłoszenie do odpowiednich osób.
Chatbot InPost dla biznesu
Wszyscy nasi Klienci biznesowi mogą również skorzystać z naszego sprzedażowego Chatbota, który po dokładnej analizie potrzeb każdego Klienta, skieruje rozmowę do konkretnego Doradcy lub sam odpowie na wszystkie pytania dotyczące współpracy. W InPost stale staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, dlatego na bieżąco ulepszamy usługę Chatbota. Więcej nowości wkrótce!
Masz pytanie dotyczące naszych usług? Mat czeka na Twoją wiadomość! 😊
Czytaj również
Jak zapakować plakat do wysyłki – kompleksowy poradnik
Miłośnicy plakatów czy obrazów wiedzą doskonale, że każde drobne uszkodzenia, zarysowania lub zagniecenia obniżają drastycznie wartość e...
Jak zapakować sukienkę do wysyłki? Prosty i szybki sposób
Sprzedawanie wielu ubrań przez internet, w tym sukienek, to niezwykle szybki i łatwy sposób na zrobienie porządku we własnej szafie i do...
Przesyłka przez Paczkomat? Jakie wymiary paczek obowiązują – sprawdź!
Wysyłanie przesyłek stało się prostsze niż kiedykolwiek – wszystko za sprawą innowacyjnych urządzeń do samodzielnego nadawania i odbiera...

