Paczkomaty® InPost logistycznym partnerem centrum serwisowego LG w Wielkiej Brytanii

LG Electronics nawiązał współpracę z InPost na rynku brytyjskim

 

LG Electronics rozpoczął w Wielkiej Brytanii współpracę partnerską z InPost UK, operatorem sieci Paczkomatów®, dzięki której klienci koncernu mogą odbierać i wysyłać urządzenia mobilne do serwisu. Klienci mają do dyspozycji ponad 1100 urządzeń, dostępnych przez całą dobę w wygodnych dla siebie lokalizacjach.

Jest to kolejna umowa partnerska podpisana przez brytyjską spółkę InPostu. W ostatnich tygodniach InPost informował o podpisaniu umowy z Holland & Barret - jednym z największych przedstawicieli branży suplementów diety oraz z firmą Decathlon specjalizującą się w sprzęcie sportowym. Natomiast na rynku francuskim na początku lipca InPost podpisał strategiczną umowę z siecią marketów E.Leclerc, liderem sektora dystrybucyjnego w tym kraju.

Podpisana z LG Electronics umowa pomoże tej firmie usprawnić procedury napraw gwarancyjnych sprzętu. Łatwe wysyłanie i odbieranie naprawianych urządzeń stało się możliwe dzięki sieci wygodnych i zautomatyzowanych Paczkomatów® InPost. Znajdują się one na terenie całej Wielkiej Brytanii w bezpiecznych i często uczęszczanych miejscach, takich jak stacje benzynowe i supermarkety.

Ian Caminsky, CEO InPost UK podkreśla, że współpraca z LG to świetny przykład na to, jak dwie czołowe marki mogą wspólnie powiększyć wartość swoich usług dla klientów. – „Usługa odbioru i nadania serwisowego sprzętu poprzez Paczkomaty® wspiera ofertę LG i zwiększa zadowolenie klientów z jakości pracy serwisu. Z urządzeń mobilnych korzystamy niemal przez cały czas dlatego każde ich uszkodzenie, które wymaga większej naprawy, jest nieprzyjemnym doświadczeniem dla klientów. Każdy dodatkowy dzień zwiększa dyskomfort – na szczęście dla klientów LG Paczkomaty® InPost skracają czas transportu do serwisu i oczekiwania na naprawiony telefon. Dzięki nim LG może zmienić przykre doświadczenie w pozytywne, zaskakując jakością, szybkością i wygodą swojej obsługi. Klienci mogą odebrać swój telefon z jednego z ponad 1100 Paczkomatów®, które są dostępne przez całą dobę.

Dzięki współpracy z InPost użytkownicy urządzeń LG zapomną, co to są kolejki na pocztach i nieodebrane przesyłki kurierskie. Klienci mają pełną dowolność wyboru miejsca nadania/odbioru przesyłki, mogą wybrać miejsce oraz czas, które odpowiadają im najbardziej. Gdy urządzenie wysyłane do naprawy zostanie odebrane przez pracowników serwisu, a później naprawione, ich właściciele otrzymują SMS-em lub e-mailem indywidualny kod kreskowy, dzięki któremu tylko oni mogą odebrać przesyłkę. Nikt inny nie ma do niej dostępu. Mając kod do skrzynki w Paczkomacie®, mogą wybrać dogodny dla siebie moment odbioru paczki, również przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

125 milionów finansowania z KKR

InPost: 125 milionów finansowania z KKR

Funduszu Advent International, jeden z największych globalnych inwestorów private equity i KKR – amerykańska firma inwestycyjna zawarły porozumienie gwarantujące 125 mln euro finansowania dla InPost w okresie 5,5 roku. A to zwiększy skalę działania i uruchomi nowe lokalizacje Paczkomatów – obecnie sieć liczy już 3800 maszyn w całej Polsce, w tym także w małych miejscowościach.
InPost Partnerem w Allegro Smart

InPost Partnerem w Allegro Smart! Mamy już 3800 Paczkomatów®

Nasza firma została partnerem Allegro w nowatorskiej usłudze Allegro Smart!, w której za abonament w wysokości 49 zł będzie można odebrać 365 paczek w roku w ponad 3800 Paczkomatach® InPost w całej Polsce. Gwarancją jakości InPost jest terminowość usługi paczkomatowej na poziomie 97 % w D+1 (dzień po nadaniu)
smart allegro

InPost partnerem nowej usługi Allegro SMART!

Chcesz robić zakupy na największym portalu aukcyjnym w Polsce codziennie przez okrągły rok, paczki odbierać wygodnie w Paczkomatach, a za przesyłki płacić jedną, niewielką opłatę roczną? Teraz to możliwe. A wszystko dzięki rewolucyjnej usłudze Allegro SMART!