Usługi InPost Allegro mają 20% udział w ofertach Allegro

Ponad 11 mln ofert udostępnia dostawy za pośrednictwem InPost.

Usługi Allegro InPost są dostępne w 20 % ofert na Allegro, najpopularniejszej polskiej platformie e-commerce. Oznacza to, że już w ponad 11 mln ofert dostępne są dostawy poprzez InPost. Pod koniec 2015 roku, zasięg InPost na Allegro był o połowę mniejszy.

"W ciągu roku prawie podwoiliśmy nasz zasięg na Allegro i jesteśmy obecni w ponad dwukrotnie większej liczbie ofert niż pod koniec 2015 roku. Nie jest to zaskoczeniem, gdyż jako jedyna firma w Polsce oferujemy najszerszy zakres usług od Paczkomatu® InPost po usługi kurierskie, w tym usługi kurierskie premium typu same day. Dodatkowo w cenie naszych usług jest darmowy zwrot towarów do nadawcy” – powiedział Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl, właściciela marki InPost.

Dodał, że co najważniejsze udział usług InPostu na Allegro cały czas rośnie. „Pracujemy by obsłużyć rosnące wolumeny i dostosować do nich naszą infrastrukturę. Tylko w tym roku w Polsce zainstalujemy 1000 nowych Paczkomatów, tak aby nawet w najmniejszej miejscowości można było odebrać przesyłkę w Paczkomacie. Wprowadzamy także szereg udogodnień w dziale obsługi klienta. Już niedługo będzie uruchomimy live chat, usługi IVR oraz znacznie zwiększymy zatrudnienie w naszych call center tak aby bez problemów przyjąć rosnącą wraz z rozwojem usług ilość zapytań ze strony naszych klientów” – zaznaczył Brzoska.

“Współpraca z InPost ma dla nas od początku wymiar strategiczny. Jakość i wygoda dostawy zakupionych produktów jest kluczowa dla satysfakcji naszych klientów. To obszar, na którym w Allegro będziemy się bardzo skupiać w najbliższym czasie i cieszę się, że udało nam się zbudować trwałą współpracę z InPost” - komentuje Przemysław Budkowski, prezes Allegro.

Ostatnio Grupa InPost poinformowała, że zamknęła rok 2016 wzrostem liczby obsługiwanych przesyłek o 142 %. Wzrost zawdzięcza przede wszystkim segmentowi kurierskiemu, który w ubiegłym roku zanotował o 405 % większy wolumen niż w 2015 r. Silne wzrosty zanotowały przesyłki polecone e-commerce, które w 2016 roku zyskały 149 %. Nadal stabilnie rośne segment Paczkomatów® InPost, który obsłużył o 79% więcej paczek w porównaniu do 2015 roku.

InPost to nie tylko jeden z najważniejszych operatorów logistycznych dla e-commerce w Polsce, ale także coraz bardziej popularny operator w ruchu międzynarodowym. W grudniu 2016 r. Grupa uruchomiła nową usługę, która pozwala za pośrednictwem polskich Paczkomatów nadanie przesyłki bezpośrednio do Paczkomatów w Wielkiej Brytanii, Czechach i na Słowacji. Do większości pozostałych krajów 15 krajów UE można nadać przesyłkę w Paczkomacie lub oddziale własnym InPost, a odbiór następuje za pośrednictwem kuriera lub w stacjonarnej placówce partnerskiej.