Pomoc

Najczęściej zadawanie pytania:

Co się stanie, gdy paczka zostanie uszkodzona albo skradziona?

Jeśli przesyłka została uszkodzona, bądź skradziona, skontaktuj się z naszą Infolinią pod numerem 801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (dla telefonów komórkowych).

Czy można wykupić opcję nadania paczki - "ostrożnie" ?

Nie ma specjalnej dodatkowej opcji, aby przesyłka była traktowana jako delikatna. InPost dokłada wszelkich starań, aby przesyłki dostarczane były w nienaruszonym stanie.

Co jeśli podałem swój numer telefonu i nie dostałem SMS-a potwierdzającego weryfikację?

Upewnij się, czy podany przez Ciebie numer jest numerem telefonu, na którym korzystasz ze swojej aplikacji. Sprawdź również, czy jesteś w zasięgu sieci. Jeśli pomimo tego nie otrzymasz kodu, na ekranie weryfikacyjnym kliknij w „Wyślij ponownie kod”.

Jak otrzymywać fakturę za wygenerowane przesyłki w Managerze Paczek?

Każdy Nadawca korzystający z Manager Paczek ma możliwość wyboru opcji dotyczącej otrzymania faktury VAT.

Klient posiadający konto przedpłacone (pre-paid) w tym celu zobligowany jest do zaznaczenia opcji Faktura w Managerze Paczek.

Faktura VAT zostanie wystawiona i wysłana przez Operatora drogą e-mail do 10-tego dnia następnego miesiąca.

W pozostałych przypadkach (konto debetowe) faktura VAT zostanie wystawiona zgodnie z zapisami w umowie.

Czy podawanie numeru telefonu jest bezpieczne?

InPost w najwyższym stopniu dba o wszystkie przechowywane dane. Niezależnie od tego czy jesteś zweryfikowanym czy niezweryfikowanym użytkownikiem InPost Mobile, Twój numer telefonu powiązany jest z przesyłkami nadawanymi i odbieranymi za pośrednictwem Paczkomatów. Za Twoją zgodą, InPost Mobile czyni użytek z tych danych – tylko dla twojej wygody.

Co oznacza pojęcie Opiekun Handlowy w Inpost?

Opiekun handlowy w InPost to osoba, która podpisuje z Klientem umowę, przeprowadza wszelkie negocjacje, ustala warunki współpracy, prowadzi ustalenia operacyjne, finansowe, utrzymuje stały kontakt z klientem oraz odpowiada za przeprowadzone transakcje handlowe. Kontakt z naszym biurem handlowym możliwy jest poprzez formularz kontaktowy na stronie Kontakt.

Rodzaje paczek kurierskich

Przewodnik po rodzajach paczek, które można wysłać korzystając z usługi kurier InPost.

Jak otrzymać darmowy foliopak dla Allegro MiniPaczki InPost?

Sposób, w jaki można otrzymać foliopak Allegro MiniPaczka InPost różni się w zależności od sposobu opłacania usług InPost w Managerze Paczek.

Jaki jest kontakt z Działem Handlowym?

Aby skontaktować się z Działem Handlowym należy wybrać z menu temat kontaktu i wypełnić formularz na stronie Kontakt.

W jakich godzinach czynna jest Infolinia?

Infolinia dla usług kurierskich pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 21:00.

Infolinia dla Paczkomatów pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 22.00, w soboty w godz. 8:00 - 20:00, w niedziele i święta w godz. 8:00 – 16.00.

Masz pytania? Zadzwoń

Dla telefonów stacjonarnych 801 400 100

Dla telefonów stacjonarnych 722 44 000

Infolinia czynna 7-21

Opłata wg stawki operatora