Pomoc

Najczęściej zadawanie pytania:

Czy można wykupić opcję nadania paczki - "ostrożnie" ?

Nie ma specjalnej dodatkowej opcji, aby przesyłka była traktowana jako delikatna. InPost dokłada wszelkich starań, aby przesyłki dostarczane były w nienaruszonym stanie.

Jak otrzymywać fakturę za wygenerowane przesyłki w Managerze Paczek?

Każdy Nadawca korzystający z Manager Paczek ma możliwość wyboru opcji dotyczącej otrzymania faktury VAT.

Klient posiadający konto przedpłacone (pre-paid) w tym celu zobligowany jest do zaznaczenia opcji Faktura w Managerze Paczek.

Faktura VAT zostanie wystawiona i wysłana przez Operatora drogą e-mail do 10-tego dnia następnego miesiąca.

W pozostałych przypadkach (konto debetowe) faktura VAT zostanie wystawiona zgodnie z zapisami w umowie.

Co jeśli podałem swój numer telefonu i nie dostałem SMS-a potwierdzającego weryfikację?

Upewnij się, czy podany przez Ciebie numer jest numerem telefonu, na którym korzystasz ze swojej aplikacji. Sprawdź również, czy jesteś w zasięgu sieci. Jeśli pomimo tego nie otrzymasz kodu, na ekranie weryfikacyjnym kliknij w „Wyślij ponownie kod”.

Czy podawanie numeru telefonu jest bezpieczne?

InPost w najwyższym stopniu dba o wszystkie przechowywane dane. Niezależnie od tego czy jesteś zweryfikowanym czy niezweryfikowanym użytkownikiem InPost Mobile, Twój numer telefonu powiązany jest z przesyłkami nadawanymi i odbieranymi za pośrednictwem Paczkomatów. Za Twoją zgodą, InPost Mobile czyni użytek z tych danych – tylko dla twojej wygody.

Jaki jest kontakt z Działem Handlowym?

Aby skontaktować się z Działem Handlowym należy wybrać z menu temat kontaktu i wypełnić formularz na stronie Kontakt.

Co oznacza pojęcie Opiekun Handlowy w Inpost?

Opiekun handlowy w InPost to osoba, która podpisuje z Klientem umowę, przeprowadza wszelkie negocjacje, ustala warunki współpracy, prowadzi ustalenia operacyjne, finansowe, utrzymuje stały kontakt z klientem oraz odpowiada za przeprowadzone transakcje handlowe. Kontakt z naszym biurem handlowym możliwy jest poprzez formularz kontaktowy na stronie Kontakt.

Rodzaje paczek kurierskich

Przewodnik po rodzajach paczek, które można wysłać korzystając z usługi kurier InPost.

W jakich godzinach czynna jest Infolinia?

Infolinia dla usług kurierskich pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 21:00.

Infolinia dla Paczkomatów pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 22.00, w soboty w godz. 8:00 - 20:00, w niedziele i święta w godz. 8:00 – 16.00.

Co to jest Paczkomat InPost?

Paczkomat InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu - wygodnie, po drodze, w dogodnym dla Ciebie czasie.

Masz pytania? Zadzwoń

Dla telefonów stacjonarnych 746 600 000

Dla telefonów komórkowych 722 444 000

Godziny pracy infolinii: 

pon. - pt. 7:00 - 22.00, 
sob. 8:00 - 20:00, 
niedziele i święta 8:00 – 16.00 (dla usługi paczkomatowej)

Opłata wg stawki operatora