Chcę z poziomu aplikacji udostępnić przesyłkę innej osobie. Jak mogę to zrobić?

Osługaj tekst Odsłuchaj tekst
Wycisz odsłuch

Swoją przesyłkę możesz udostępnić z poziomu aplikacji InPost Mobile na 3 proste sposoby:

  1. Udostępnij przesyłkę do obserwowania – wystarczy, że użyjesz przycisku „Udostępnij przesyłkę”, który znajdziesz w szczegółach przesyłki w aplikacji InPost Mobile, a następnie klikniesz „Udostępnij do obserwowania”. Dzięki temu, ktoś inny będzie mógł śledzić losy Twojej paczki.
  2. Udostępnij kod odbioru przesyłki – aby udostępnić kod odbioru innej osobie, w szczegółach przesyłki użyj przycisku „Udostępnij przesyłkę”, a następnie kliknij „Udostępnij kod odbioru”. Kod możesz przesłać np. przy pomocy komunikatora – dzięki temu Twój znajomy będzie mógł odebrać przesyłkę w Twoim imieniu.
  3. Udostępnij przesyłkę na inną aplikację – opcja udostępnienia przesyłki na inną aplikację umożliwia pełne zarządzanie przesyłką: m.in. można przedłużyć jej pobyt w automacie Paczkomat® InPost, opłacić paczkę pobraniową i przede wszystkim odebrać ją zdalnie za pomocą aplikacji InPost Mobile.

 

Jak udostępnić przesyłkę z apki do apki? Zrobisz to w dwóch prostych krokach!

KROK 1 – sparuj się z drugim użytkownikiem

  • Ze względów bezpieczeństwa, najpierw powinieneś sparować swoją aplikację z aplikację znajomego. Możesz to zrobić na 2 sposoby:
  1. Jeśli masz aktualnie w aplikacji dostępną przesyłkę, należy wejść w szczegóły danej przesyłki, kliknąć „Udostępnij przesyłkę”, następnie „Udostępnij z apki na apkę”, później „Dodaj użytkownika” i wpisać numer telefonu osoby, której chcemy udostępnić paczkę. Potem wystarczy kliknąć „Generuj kod”. Osoba, z którą chcesz się sparować powinna wpisać otrzymany kod w swojej apce. Jak to zrobić? Wystarczy, że wejdzie w Ustawienia, kliknie „Sparuj użytkownika”, następnie „Mam kod do sparowania”, wpisze kod i kliknie „Sparuj” – gotowe! Po sparowaniu Twój znajomy będzie miał dostęp tylko do przesyłek, które mu udostępnisz.
  2. Jeśli nie masz aktualnie żadnej przesyłki w aplikacji, proces parowania możesz zainicjować wchodząc w ustawienia aplikacji -> sparuj użytkownika -> dodaj użytkownika. Następnie postępuj tą samą ścieżką, która została opisana w punkcie a.

KROK 2 – udostępnij przesyłkę!

  • Kolejny krok to udostępnienie przesyłki. W szczegółach przesyłki wystarczy kliknąć „Udostępnij przesyłkę”, następnie „Udostępnij z apki na apkę” i wybrać z listy osobę, z którą chcesz podzielić się swoją przesyłką.

Gotowe! Od tej pory Twój znajomy może zarządzać Waszą wspólną paczką, m.in. przedłużyć czas jej odbioru lub zdalnie odebrać ją z automatu Paczkomat®.

Jak się z nami skontaktować?

Wybierz MATa! Jest dostępny 24/7


Infolinia

+48 722 444 000
+48 746 600 000

Opłata według stawki operatora

Dostępność Infolinii


poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00 - 18:00
Święta 8:00 - 16:00



Adres korespondencyjny NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków

Inspektor Ochrony Danych Anna Jaworska-Kłosowicz
[email protected]

Compliance Officer Arleta Adamus