Czy weryfikacja tożsamości klienta biznesowego jest potrzebna?

Osługaj tekst Odsłuchaj tekst
Wycisz odsłuch

Jesteśmy zobowiązani do przestrzegania Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, dlatego mamy obowiązek potwierdzać tożsamość Klientów przed podpisaniem umowy oraz podczas okresowych weryfikacji. Proces ten może przeprowadzić Przedstawiciel Handlowy lub pracownik Zespołu ds. weryfikacji AML. Klient może otrzymać e-mail od Zespołu ds. weryfikacji AML z linkiem do formularza na naszej oficjalnej stronie internetowej. Wiadomość jest w pełni bezpieczna. Dokumenty potrzebne do weryfikacji można przekazać elektronicznie lub w wersji papierowej. W przypadku pytań, chętnie udzielimy niezbędnych informacji.

Jak się z nami skontaktować?

Wybierz MATa! Jest dostępny 24/7


Infolinia

+48 722 444 000
+48 746 600 000

Opłata według stawki operatora

Dostępność Infolinii


poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00 - 18:00
Święta 8:00 - 16:00



Adres korespondencyjny NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków

Inspektor Ochrony Danych Anna Jaworska-Kłosowicz
[email protected]

Compliance Officer Arleta Adamus