Czy weryfikacja tożsamości klienta biznesowego jest potrzebna?
Jesteśmy zobowiązani do przestrzegania Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, dlatego mamy obowiązek potwierdzać tożsamość Klientów przed podpisaniem umowy oraz podczas okresowych weryfikacji. Proces ten może przeprowadzić Przedstawiciel Handlowy lub pracownik Zespołu ds. weryfikacji AML. Klient może otrzymać e-mail od Zespołu ds. weryfikacji AML z linkiem do formularza na naszej oficjalnej stronie internetowej. Wiadomość jest w pełni bezpieczna. Dokumenty potrzebne do weryfikacji można przekazać elektronicznie lub w wersji papierowej. W przypadku pytań, chętnie udzielimy niezbędnych informacji.
Jak się z nami skontaktować?
Wybierz MATa! Jest dostępny 24/7
Dostępny również na:
Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00 - 18:00
Święta 8:00 - 16:00
Adres korespondencyjny
NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków
Inspektor Ochrony Danych
Anna Jaworska-Kłosowicz
[email protected]
Biuro w Warszawie
X20
ul. Czerniakowska 87A, 00-718 Warszawa
Compliance Officer Arleta Adamus