Jak mogę nadać szybki zwrot?
Chcesz zwrócić towar do sklepu internetowego? Możesz zrobić to bezpłatnie, wygodnie i bez drukowania etykiety korzystając z aplikacji InPost Mobile lub ze strony SzybkieZwroty.
Zwrotu możesz dokonać wybierając e-sklep z listy, która obejmuje partnerskie sklepy oferujące bezpłatną usługę zwrotu. Twojego sklepu nie ma na liście? Nadaj paczkę poprzez InPost SzybkieNadania.
Sposób 1: Nadaj zwrot w aplikacji InPost Mobile
Jak zwrócić paczkę za pomocą aplikacji InPost Mobile?
- Otwórz aplikację InPost Mobile
- W dolnym menu kliknij ikonkę „Zwróć”
- Wpisz nazwę sklepu, do którego chcesz zwrócić przesyłkę. Lista obejmuje sklepy oferujące bezpłatną usługę zwrotu. Możesz również wybrać paczkę do zwrotu z listy Twoich przesyłek, która znajduje się poniżej.
- Wypełnij formularz zwrotu – jeśli zwrot wymaga akceptacji przez sklep, poczekaj na potwierdzenie
- Kod zwrotu znajdziesz w aplikacji InPost Mobile oraz w wiadomości e-mail
- Przygotuj paczkę ze zwrotem – jeśli używasz tego samego pudełka, usuń starą etykietę
- Wystarczy, że kod zwrotu napiszesz odręcznie na paczce. Nie musisz drukować etykiety.
- Nadaj paczkę w dowolnym automacie Paczkomat – wystarczy, że zeskanujesz kod QR z aplikacji InPost Mobile przykładając go do czytnika w urządzeniu lub wybierzesz opcje nadania paczki na jego ekranie i wpiszesz ręcznie kod zwrotu.
- Umieść paczkę w skrytce, zamknij ją. I już, gotowe!
Sposób 2: Nadaj zwrot na SzybkieZwroty.pl!
- Wejdź na SzybkieZwroty.pl
- Z listy dostępnych sklepów wybierz ten, do którego chcesz zwrócić paczkę. Lista obejmuje sklepy oferujące bezpłatną usługę zwrotu.
- Wypełnij formularz zwrotu – jeśli zwrot wymaga akceptacji przez sklep, poczekaj na potwierdzenie
- Kod zwrotu znajdziesz w aplikacji InPost Mobile oraz w wiadomości e-mail
- Przygotuj paczkę ze zwrotem – jeśli używasz tego samego pudełka, usuń starą etykietę
- Wystarczy, że kod zwrotu napiszesz odręcznie na paczce. Nie musisz drukować etykiety!
- Nadaj paczkę w dowolnym automacie Paczkomat – wystarczy, że zeskanujesz kod QR z aplikacji InPost Mobile przykładając go do czytnika w urządzeniu lub wybierzesz opcje nadania paczki na jego ekranie i wpiszesz ręcznie kod zwrotu.
- Umieść paczkę w skrytce i… gotowe!
Opłata według stawki operatora
Infolinia
+48 722 444 000 +48 746 600 000
Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00–18:00 (tylko Paczkomat)
Święta 8:00–16:00 (tylko Paczkomat)
Adres korespondencyjny
NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków
Biuro w Warszawie
X20
ul. Czerniakowska 87A, 00-718 Warszawa