Jak mogę nadać szybki zwrot?

Osługaj tekst Odsłuchaj tekst
Wycisz odsłuch

Chcesz zwrócić towar do sklepu internetowego? Możesz zrobić to bezpłatnie, wygodnie i bez drukowania etykiety korzystając z aplikacji InPost Mobile lub ze strony SzybkieZwroty

Zwrotu możesz dokonać wybierając e-sklep z listy, która obejmuje partnerskie sklepy oferujące bezpłatną usługę zwrotu. Twojego sklepu nie ma na liście? Nadaj paczkę poprzez InPost SzybkieNadania.

Sposób 1: Nadaj zwrot w aplikacji InPost Mobile

 







 

Jak zwrócić paczkę za pomocą aplikacji InPost Mobile?

 

  1. Otwórz aplikację InPost Mobile
  2. W dolnym menu kliknij ikonkę „Zwróć”
  3. Wpisz nazwę sklepu, do którego chcesz zwrócić przesyłkę. Lista obejmuje sklepy oferujące bezpłatną usługę zwrotu. Możesz również wybrać paczkę do zwrotu z listy Twoich przesyłek, która znajduje się poniżej.
  4. Wypełnij formularz zwrotu – jeśli zwrot wymaga akceptacji przez sklep, poczekaj na potwierdzenie
  5. Kod zwrotu znajdziesz w aplikacji InPost Mobile oraz w wiadomości e-mail
  6. Przygotuj paczkę ze zwrotem – jeśli używasz tego samego pudełka, usuń starą etykietę 
  7. Wystarczy, że kod zwrotu napiszesz odręcznie na paczce. Nie musisz drukować etykiety.
  8. Nadaj paczkę w dowolnym automacie Paczkomat – wystarczy, że zeskanujesz kod QR z aplikacji InPost Mobile przykładając go do czytnika w urządzeniu lub wybierzesz opcje nadania paczki na jego ekranie i wpiszesz ręcznie kod zwrotu.
  9. Umieść paczkę w skrytce, zamknij ją. I już, gotowe! ​​​​​​​

 

Sposób 2: Nadaj zwrot na SzybkieZwroty.pl!   ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​







 

  1. Wejdź na SzybkieZwroty.pl
  2. Z listy dostępnych sklepów wybierz ten, do którego chcesz zwrócić paczkę. Lista obejmuje sklepy oferujące bezpłatną usługę zwrotu.
  3. Wypełnij formularz zwrotu – jeśli zwrot wymaga akceptacji przez sklep, poczekaj na potwierdzenie
  4. Kod zwrotu znajdziesz w aplikacji InPost Mobile oraz w wiadomości e-mail
  5. Przygotuj paczkę ze zwrotem – jeśli używasz tego samego pudełka, usuń starą etykietę 
  6. Wystarczy, że kod zwrotu napiszesz odręcznie na paczce. Nie musisz drukować etykiety!
  7. Nadaj paczkę w dowolnym automacie Paczkomat – wystarczy, że zeskanujesz kod QR z aplikacji InPost Mobile przykładając go do czytnika w urządzeniu lub wybierzesz opcje nadania paczki na jego ekranie i wpiszesz ręcznie kod zwrotu.
  8. Umieść paczkę w skrytce i… gotowe! ​​​​​​​

Jak się z nami skontaktować?

Wybierz MATa! Jest dostępny 24/7


Infolinia

+48 722 444 000
+48 746 600 000

Opłata według stawki operatora

Dostępność Infolinii


poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00 - 18:00
Święta 8:00 - 16:00



Adres korespondencyjny NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków

Inspektor Ochrony Danych Paweł Mościcki
[email protected]

Compliance Officer Arleta Adamus