Jak nadać paczkę w automacie Appkomat InPost?

Osługaj tekst Odsłuchaj tekst
Wycisz odsłuch

W przypadku korzystania z nadania bez etykiety w aplikacji InPost Mobile wystarczy kliknąć przycisk „Otwórz skrytkę zdalnie” i skrytka automatu Appkomat otworzy się automatycznie. Można również zeskanować w czytniku automatu Appkomat kod QR z aplikacji, włożyć paczkę do skrytki i zamknąć ją. Na koniec, potwierdzić nadanie paczki w aplikacji.

W przypadku korzystania z nadań bez etykiety z komunikatu e-mail, w czytniku automatu Appkomat InPost należy zeskanować kod QR zawarty w wiadomości. Następnie należy umieścić paczkę i zamknąć skrytkę.

Jeżeli paczka zawiera etykietę, to należy zeskanować kod kreskowy z wygenerowanej etykiety, który spowoduje otwarcie skrytki. Następnie należy umieścić paczkę i zamknąć skrytkę.

Jak się z nami skontaktować?

Wybierz MATa! Jest dostępny 24/7


Infolinia

+48 722 444 000
+48 746 600 000

Opłata według stawki operatora

Dostępność Infolinii


poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00 - 18:00
Święta 8:00 - 16:00



Adres korespondencyjny NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków

Inspektor Ochrony Danych Anna Jaworska-Kłosowicz
[email protected]

Compliance Officer Arleta Adamus