Jak nadać paczkę w Managerze Paczek?

Osługaj tekst Odsłuchaj tekst
Wycisz odsłuch
  • Zaloguj się do Managera Paczek, przechodząc pod adres manager.paczkomaty.pl.
  • W panelu „Wyślij przesyłki” podaj dokładne dane odbiorcy, określając również gabaryt wysyłanej przesyłki.
  • Wygeneruj etykietę dla swojej paczki. Manager Paczek sam poda Ci koszt nadania przesyłki. Etykietę opłacisz ze swoich środków posiadanych w Managerze. Na samym końcu kliknij w przycisk „Opłać, wydrukuj i wyślij”. Z Twojego konta w Managerze Paczek pobrana zostanie kwota za wygenerowanie etykiety. Twoja etykieta zostanie utworzona w formie pliku *.pdf. Tak wygenerowaną etykietę koniecznie wydrukuj.
  • Następnie przygotuj paczkę, dbając o odpowiednie opakowanie swojej przesyłki. W kolejnym kroku naklej na karton wydrukowaną uprzednio etykietę.
  • Nadaj paczkę:
  1. W automacie Paczkomat wskazanym przy rejestracji: przy maszynie zeskanuj numer paczki i podaj kod nadania z etykiety. Włóż paczkę do skrytki. Gotowe!
  2. Zamawiając kuriera: podaj adres, pod który przyjedzie do Ciebie, aby odebrać paczkę.

 

Jak się z nami skontaktować?

Wybierz MATa! Jest dostępny 24/7


Infolinia

+48 722 444 000
+48 746 600 000

Opłata według stawki operatora

Dostępność Infolinii


poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00 - 18:00
Święta 8:00 - 16:00



Adres korespondencyjny NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków

Inspektor Ochrony Danych Anna Jaworska-Kłosowicz
[email protected]

Compliance Officer Arleta Adamus