Jak nadać przesyłkę w aplikacji InPost Mobile?

Osługaj tekst Odsłuchaj tekst
Wycisz odsłuch

Nadanie paczki w aplikacji InPost Mobile można zamknąć w kilku prostych krokach. A co najważniejsze – bez konieczności drukowania etykiety.

  1. Spakuj swoją paczkę

Do wyboru masz skrytki w trzech rozmiarach. Zaznacz tę, która najbardziej odpowiada rozmiarowi Twojej przesyłki. Maksymalne wymiary paczek w poszczególnych skrytkach podpowiadamy w aplikacji.

  1. Podaj dane dostawy

W aplikacji InPost Mobile, w dolnym menu, wybierz środkową ikonę ze strzałką (Nadaj). Wybierz rozmiar paczki, sposób dostawy, a następnie uzupełnij wymagane pola dla odbiorcy i nadawcy.

  1. Opłać przesyłkę

Po uzupełnieniu informacji zostaniesz przekierowany do wybranych metod płatności. Po opłaceniu w aplikacji pojawi się 9-cyfrowy kod nadania oraz kod QR ważny przez 30 dni. Na paczce nie musisz naklejać żadnej etykiety ani wpisywać żadnego kodu.

  1. Nadaj w automacie Paczkomat/PaczkoPunkcie

Udaj się do dowolnie wybranego automatu Paczkomat lub PaczkoPunktu. Jeśli nadajesz w urządzeniu, zeskanuj kod QR otrzymany w aplikacji lub na jego ekranie wybierz „Mam kod nadania lub kod zwrotu”. Wpisz kod nadania – kiedy otworzy się skrytka, włóż do niej paczkę.

Gotowe, to wszystko!

Jak się z nami skontaktować?

Wybierz MATa! Jest dostępny 24/7


Infolinia

+48 722 444 000
+48 746 600 000

Opłata według stawki operatora

Dostępność Infolinii


poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00 - 18:00
Święta 8:00 - 16:00



Adres korespondencyjny NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków

Inspektor Ochrony Danych Anna Jaworska-Kłosowicz
[email protected]

Compliance Officer Arleta Adamus