Jak nadać przesyłkę w aplikacji InPost Mobile?
Nadanie paczki w aplikacji InPost Mobile można zamknąć w kilku prostych krokach. A co najważniejsze – bez konieczności drukowania etykiety.
- Spakuj swoją paczkę
Do wyboru masz skrytki w trzech rozmiarach. Zaznacz tę, która najbardziej odpowiada rozmiarowi Twojej przesyłki. Maksymalne wymiary paczek w poszczególnych skrytkach podpowiadamy w aplikacji.
- Podaj dane dostawy
W aplikacji InPost Mobile, w dolnym menu, wybierz środkową ikonę ze strzałką (Nadaj). Wybierz rozmiar paczki, sposób dostawy, a następnie uzupełnij wymagane pola dla odbiorcy i nadawcy.
- Opłać przesyłkę
Po uzupełnieniu informacji zostaniesz przekierowany do wybranych metod płatności. Po opłaceniu w aplikacji pojawi się 9-cyfrowy kod nadania oraz kod QR ważny przez 30 dni. Na paczce nie musisz naklejać żadnej etykiety ani wpisywać żadnego kodu.
- Nadaj w automacie Paczkomat/PaczkoPunkcie
Udaj się do dowolnie wybranego automatu Paczkomat lub PaczkoPunktu. Jeśli nadajesz w urządzeniu, zeskanuj kod QR otrzymany w aplikacji lub na jego ekranie wybierz „Mam kod nadania lub kod zwrotu”. Wpisz kod nadania – kiedy otworzy się skrytka, włóż do niej paczkę.
Gotowe, to wszystko!
Jak się z nami skontaktować?
Wybierz MATa! Jest dostępny 24/7
Dostępny również na:
Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00 - 18:00
Święta 8:00 - 16:00
Adres korespondencyjny
NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków
Inspektor Ochrony Danych
Anna Jaworska-Kłosowicz
[email protected]
Biuro w Warszawie
X20
ul. Czerniakowska 87A, 00-718 Warszawa
Compliance Officer Arleta Adamus