Jak złożyć i anulować zlecenie odbioru przesyłek w aplikacji WebTrucker?

Osługaj tekst Odsłuchaj tekst
Wycisz odsłuch

Zaloguj się do systemu WebTrucker, używając swojego adresu e-mail oraz hasła. Z menu Zamów kuriera wybierz opcję Zamów kuriera. Wybierz oddział z listy, a jeśli jest taka potrzeba, zmień dane zamawiającego, klikając Zmień oraz podając dane osoby kontaktowej dla kuriera. Poniżej uzupełnij też pola dotyczące przesyłki. Potwierdź informacje, klikając przycisk Zamów odbiór przesyłek.

Jak anulować zlecenie odbioru przesyłek w aplikacji WebTrucker?

Z menu Zamów kuriera wybierz opcję Historia podjazdów. Wyświetlimy Ci listę wszystkich Twoich zleceń odbioru – aby anulować wystarczy, że klikniesz Anuluj przy wybranym, niezrealizowanym jeszcze zleceniu.

Jak się z nami skontaktować?

Wybierz MATa! Jest dostępny 24/7


Infolinia

+48 722 444 000
+48 746 600 000

Opłata według stawki operatora

Dostępność Infolinii


poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00 - 18:00
Święta 8:00 - 16:00



Adres korespondencyjny NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków

Inspektor Ochrony Danych Anna Jaworska-Kłosowicz
[email protected]

Compliance Officer Arleta Adamus