Jak złożyć i anulować zlecenie odbioru przesyłek w aplikacji WebTrucker?
Zaloguj się do systemu WebTrucker, używając swojego adresu e-mail oraz hasła. Z menu Zamów kuriera wybierz opcję Zamów kuriera. Wybierz oddział z listy, a jeśli jest taka potrzeba, zmień dane zamawiającego, klikając Zmień oraz podając dane osoby kontaktowej dla kuriera. Poniżej uzupełnij też pola dotyczące przesyłki. Potwierdź informacje, klikając przycisk Zamów odbiór przesyłek.
Jak anulować zlecenie odbioru przesyłek w aplikacji WebTrucker?
Z menu Zamów kuriera wybierz opcję Historia podjazdów. Wyświetlimy Ci listę wszystkich Twoich zleceń odbioru – aby anulować wystarczy, że klikniesz Anuluj przy wybranym, niezrealizowanym jeszcze zleceniu.
Jak się z nami skontaktować?
Wybierz MATa! Jest dostępny 24/7
Dostępny również na:
Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00 - 18:00
Święta 8:00 - 16:00
Adres korespondencyjny
NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków
Inspektor Ochrony Danych
Anna Jaworska-Kłosowicz
[email protected]
Biuro w Warszawie
X20
ul. Czerniakowska 87A, 00-718 Warszawa
Compliance Officer Arleta Adamus