Paczkomat jest uszkodzony i nie działa. Co mam zrobić, żeby odebrać paczkę?

Jeśli Paczkomat jest niedostępny lub uszkodzony i nie możesz odebrać swojej paczki, koniecznie zgłoś ten fakt naszej infolinii technicznej. Jest czynna w godzinach 6-22, pod numerami: 722 444 000 oraz 746 600 000. Niedziałający Paczkomat możesz również zgłosić kontaktując się z naszym chatbotem MAT-em (https://inpost.pl/kontakt) oraz na Messengerze. Po przyjęciu Twojego zgłoszenia, zweryfikujemy sytuację i w razie konieczności wydłużymy czas na odbiór przesyłki ponad standardowe 48 h.

Opłata według stawki operatora

Infolinia

+48 722 444 000 +48 746 600 000

Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00–18:00 (tylko Paczkomaty)
Święta 8:00–16:00 (tylko Paczkomaty)


Adres korespondencyjny
NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
EQUAL BUSINESS PARK Budynek B
ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków

Biuro w Warszawie
X20
ul. Czerniakowska 87A, 00-718 Warszawa