Co to jest Dynamiczne Przekierowanie paczek kurierskich?

Dynamiczne Przekierowanie to darmowa usługa, która umożliwia przekierowanie do pobliskiego Paczkomatu, skąd odbierzesz ją 24/7, Punktu Obsługi Paczek lub pod dowolny adres przy pierwotnie wybranej przez Ciebie ulicy (do sąsiada).

Czym jest punkt odbioru?

To stacjonarna placówka InPost albo punkt w sklepie partnera, czynny w określonych godzinach.

Jak skorzystać z usługi Dynamiczne Przekierowanie?

Czekasz na paczkę kurierską? Otrzymasz od nas powiadomienie w aplikacji/wiadomość e-mail/SMS, w których poinformujemy Cię, że Twoja przesyłka jest już w drodze. Dla wybranych paczek spełniających określone kryteria, m.in. dot. gabarytu umożliwiamy ich przekierowanie do Paczkomatu, Punktu Obsługi Paczek lub pod wskazany przez Ciebie adres sąsiada (powinien znajdować się na tej samej ulicy, co adres odbiorcy).

Abyśmy mogli przekierować Twoją paczkę (do Paczkomatu, Punktu Obsługi Paczek lub do sąsiada), powinna ona spełniać określone warunki, wiążące się m.in. z jej gabarytem. Jeżeli Twoja paczka będzie się kwalifikować do przekierowania, powiadomimy Cię o tym w wiadomości e-mail lub SMS.

Opłata według stawki operatora

Infolinia

722 444 000 746 600 000

Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00–18:00 (tylko Paczkomaty)
Święta 8:00–16:00 (tylko Paczkomaty)


Adres korespondencyjny
NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
EQUAL BUSINESS PARK Budynek B
ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków

Biuro w Warszawie
NEOPARK
ul. Cybernetyki 10, 02-677 Warszawa