Co to jest Dynamiczne Przekierowanie paczek kurierskich?

Dynamiczne Przekierowanie to darmowa usługa, dzięki której możesz przekazać zmierzającą do Ciebie paczkę do miejsca, z którego będzie Ci wygodnie ją odebrać. Przesyłkę możesz przekierować do pobliskiego Paczkomatu, skąd odbierzesz ją 24/7, Punktu Obsługi Paczek lub pod dowolny adres przy pierwotnie wybranej przez Ciebie ulicy (do sąsiada).

Czym jest punkt odbioru?

To stacjonarna placówka InPost albo punkt w sklepie partnera, czynny w określonych godzinach.

Jak skorzystać z usługi Dynamiczne Przekierowanie?

Czekasz na paczkę kurierską? Otrzymasz od nas powiadomienie w aplikacji/wiadomość e-mail/SMS, w których poinformujemy Cię, że Twoja przesyłka jest już w drodze. To właśnie w tych wiadomościach odnajdziesz link do strony, na której będziesz mógł podjąć decyzję o przekierowaniu – aby odbiór paczki był dla Ciebie jeszcze wygodniejszy.

Twoja paczka może zostać przekazana do pobliskiego Paczkomatu, Punktu Obsługi Paczek lub pod wskazany przez Ciebie adres sąsiada (powinien znajdować się na tej samej ulicy, co adres odbiorcy).

Opłata według stawki operatora

Infolinia

722 444 000 746 600 000

Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobota 8:00–20:00
niedziele i święta 8:00–16:00 (tylko Paczkomaty)


Adres korespondencyjny
NIP: 6793087624
InPost S.A.
EQUAL BUSINESS PARK Budynek B
ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków

Biuro w Warszawie
NEOPARK
ul. Cybernetyki 10, 02-677 Warszawa