Co to jest Dynamiczne Przekierowanie paczek kurierskich?

Dynamiczne Przekierowanie to darmowa usługa, która umożliwia przekierowanie do pobliskiego Paczkomatu, skąd odbierzesz ją 24/7, PaczkoPunktu lub pod dowolny adres przy pierwotnie wybranej przez Ciebie ulicy (do sąsiada).

Czym jest punkt odbioru?

To stacjonarna placówka InPost albo punkt w sklepie partnera, czynny w określonych godzinach.

Jak skorzystać z usługi Dynamiczne Przekierowanie?

Czekasz na paczkę kurierską? Otrzymasz od nas powiadomienie w aplikacji/wiadomość e-mail/SMS, w których poinformujemy Cię, że Twoja przesyłka jest już w drodze. Dla wybranych paczek spełniających określone kryteria, m.in. dot. gabarytu umożliwiamy ich przekierowanie do Paczkomatu, PaczkoPunktu lub pod wskazany przez Ciebie adres sąsiada (powinien znajdować się na tej samej ulicy, co adres odbiorcy).

Abyśmy mogli przekierować Twoją paczkę (do Paczkomatu, PaczkoPunktu lub do sąsiada), powinna ona spełniać określone warunki, wiążące się m.in. z jej gabarytem. Jeżeli Twoja paczka będzie się kwalifikować do przekierowania, powiadomimy Cię o tym w wiadomości e-mail lub SMS.

Czy mogę przekierować paczkę do Paczkomatu za dodatkową opłatą?

Nie udostępniamy możliwości przekierowania paczki za dodatkową opłatą.

Czy mogę zmienić adres wysyłki?

W sytuacji, kiedy przesyłka wyruszy już w drogę do Paczkomatu, nie ma możliwości zmiany adresu wysyłki. Jeśli nie jest jeszcze w drodze do Ciebie, prosimy o kontakt z nadawcą w celu zmiany Paczkomatu lub konkretnego adresy doręczenia.

Opłata według stawki operatora

Infolinia

722 444 000 746 600 000

Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00–18:00 (tylko Paczkomaty)
Święta 8:00–16:00 (tylko Paczkomaty)


Adres korespondencyjny
NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
EQUAL BUSINESS PARK Budynek B
ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków

Biuro w Warszawie
NEOPARK
ul. Cybernetyki 10, 02-677 Warszawa