Co to jest Dynamiczne Przekierowanie paczek kurierskich?

Osługaj tekst Odsłuchaj tekst
Wycisz odsłuch

Dynamiczne Przekierowanie to darmowa usługa, która umożliwia przekierowanie paczki kurierskiej do pobliskiego automatu Paczkomat, skąd odbierzesz ją 24/7, PaczkoPunktu lub pod dowolny adres przy pierwotnie wybranej przez Ciebie ulicy (do sąsiada).

Jak skorzystać z usługi Dynamiczne Przekierowanie?

Czekasz na paczkę, ale zmieniły Ci się plany i nie będzie Cię w domu? Dla wybranych paczek spełniających określone kryteria, dot. m.in. gabarytu, umożliwiamy ich przekierowanie do automatu Paczkomat, PaczkoPunktu lub pod wskazany przez Ciebie adres sąsiada (powinien znajdować się na tej samej ulicy, co adres odbiorcy).

Paczkę kurierską najszybciej przekierujesz z poziomu aplikacji InPost Mobile. Na liście śledzenia lub w szczegółach przesyłki kliknij w przycisk „Przekieruj” przy wybranej paczce kurierskiej, a następnie wybierz nową preferowaną opcję dostawy. Nie masz aplikacji? Dynamiczne Przekierowanie wciąż jest możliwe. Otrzymasz od nas wiadomość e-mail i/lub SMS zawierającą unikatowy link, który przeniesie Cię na specjalną stronę, na której przekierujesz paczkę kurierską. Pamiętaj, że przekierowanie jest możliwe tylko dla paczek kurierskich, które wyruszyły już w drogę.

 

Czy mogę przekierować paczkę do automatu Paczkomat za dodatkową opłatą?

Nie udostępniamy możliwości przekierowania paczki za dodatkową opłatą.

 

Czy mogę zmienić adres wysyłki?

W sytuacji, kiedy przesyłka wyruszy już w drogę, nie ma możliwości całkowitej zmiany adresu wysyłki i przekierowania paczki do innej miejscowości. Jeśli nie jest jeszcze w drodze do Ciebie, prosimy o kontakt z nadawcą w celu zmiany automatu Paczkomat lub konkretnego adresu doręczenia.

 

Kiedy mogę przekierować paczkę?

Paczka może zostać przekierowana, jeśli nie została jeszcze doręczona ani anulowana oraz ma podane wymiary i wagę. Miejsce przekierowania musi się znajdować w promieniu maksymalnie 10 km od pierwotnego miejsca doręczenia.

Jak się z nami skontaktować?

Wybierz MATa! Jest dostępny 24/7


Infolinia

+48 722 444 000
+48 746 600 000

Opłata według stawki operatora

Dostępność Infolinii


poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00 - 18:00
Święta 8:00 - 16:00



Adres korespondencyjny NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków

Inspektor Ochrony Danych Anna Jaworska-Kłosowicz
[email protected]

Compliance Officer Arleta Adamus