Czym jest Mobilny Paczkomat?

Mobilny Paczkomat to rozwiązanie, dzięki któremu możemy przekazać Ci Twoją przesyłkę nawet wówczas, gdy Paczkomat docelowy jest przepełniony i brakuje w nim wolnych skrytek. Mobilny Paczkomat uruchamiany jest również w przypadku awarii Paczkomatu.

 

Jak wygląda Mobilny Paczkomat?

Mobilny Paczkomat to kurier InPost, który czeka w specjalnie oznakowanym samochodzie dostawczym zaparkowanym w okolicach „zwykłego” Paczkomatu. Kurier taki wydaje przesyłki odbiorcom na podstawie danych, które umożliwiają odbiór przesyłki w tradycyjnym Paczkomacie.

Jak odebrać paczkę w Mobilnym Paczkomacie?

  1. O miejscu odbioru standardowo poinformujemy Cię SMS-em i/lub e-mailem oraz w aplikacji mobilnej.

  2. Nasi kurierzy przyjadą na miejsce oznakowanymi samochodami (Mobilnymi Paczkomatami).

  3. Paczkę odbierzesz, podając kurierowi dane z SMS, e‑mail lub aplikacji.

Jeśli w ciągu dnia miejsce w skrytce się zwolni, przeniesiemy Twoją paczkę do Paczkomatu. Tym sposobem nasz kurier rozda więcej paczek kolejnym osobom, a Ty odbierzesz swoja przesyłkę łatwo i wygodnie tak, jak dotychczas. Jeśli taka zmiana będzie miała nastąpić, poinformujemy Cię o tym w kolejnych wiadomościach e-mail i/lub SMS oraz poprzez aplikację mobilną.śli taka zmiana będzie miała nastąpić, poinformujemy Cię o tym w kolejnych wiadomościach e-mail i/lub SMS oraz poprzez aplikację mobilną.

Jak długo paczka czeka na odbiór w Mobilnym Paczkomacie?

Godzina, do której możesz odebrać swoją paczkę z Mobilnego Paczkomatu podana jest w wiadomości SMS i/lub e‑mail oraz w aplikacji mobilnej.

Jeśli nie udało Ci się odebrać przesyłki z Mobilnego Paczkomatu, to nic straconego! W kolejnym dniu roboczym podejmiemy ponowną próbę doręczenia przesyłki. W pierwszej kolejności do Paczkomatu stacjonarnego, a jeśli maszyna i tym razem będzie przepełniona - ponownie skierujemy ją do Mobilnego Paczkomatu. Pamiętaj - o tym, gdzie odebrać przesyłkę każdorazowo poinformujemy Cię za pośrednictwem wiadomości SMS i/lub e‑mail oraz w aplikacji mobilnej.

Gdy przesyłka trafi już do Paczkomatu stacjonarnego, będzie można odebrać ją - jak zwykle - w ciągu 48 godzin (z maszyny), a po upływie tego czasu, przez kolejne 3 dni robocze (z oddziału InPost).

Opłata według stawki operatora

Infolinia

722 444 000 746 600 000

Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobota 8:00–20:00
niedziele i święta 8:00–16:00 (tylko Paczkomaty)


Adres korespondencyjny
NIP: 6793087624
InPost S.A.
EQUAL BUSINESS PARK Budynek B
ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków

Biuro w Warszawie
NEOPARK
ul. Cybernetyki 10, 02-677 Warszawa