Jak przedłużyć czas odbioru paczki z automatu Paczkomat?
Nagła zmiana planów? A może wypadło Ci coś pilnego i nie zdążysz odebrać swojej paczki? Nic straconego! Możesz wygodnie i szybko przedłużyć czas pobytu paczki w automacie Paczkomat i zyskać dodatkowe 24 h na jej odbiór. Zrobisz to teraz w aplikacji InPost Mobile – nowa usługa kosztuje 7,99 zł i można z niej korzystać wielokrotnie.
Jak przedłużyć czas odbioru paczki w aplikacji InPost Mobile?
- W aplikacji w szczegółach przesyłki oraz na liście śledzenia pojawi się żółty przycisk Przedłuż (przycisk będzie widoczny na 12 h przed upływem terminu odbioru przesyłki lub na 24 h w przypadku punktów InPost z ograniczonymi godzinami otwarcia).
- Wystarczy kliknąć we wspomniany żółty przycisk i opłacić wszystko za pomocą wybranej metody płatności (BLIK, szybkie przelewy DotPay i karta płatnicza).
- Gotowe! Paczka poczeka na Ciebie dodatkowe 24 h. Informację o zaktualizowanym terminie odbioru paczki otrzymasz mailem. Znajdziesz ją również w aplikacji InPost Mobile na ekranie śledzenia przesyłek lub w szczegółach przesyłki.
O możliwości przedłużenia czasu odbioru paczki będziemy również informować w wiadomościach mailowych oraz powiadomieniach push, które pojawią się na ekranie Twojego smartfona. Pamiętaj, że czas odbioru paczki można przedłużyć przed upłynięciem 48‑godzinnego pierwotnego terminu odbioru.
Przedłużenie terminu odbioru za pomocą płatnych SMS Premium nie jest już możliwe. Usługa będzie od teraz dostępna tylko z poziomu aplikacji mobilnej.
Nie masz jeszcze aplikacji InPost Mobile? Pobierz ją już teraz i ciesz się wszystkimi funkcjami!
Opłata według stawki operatora
Infolinia
+48 722 444 000 +48 746 600 000
Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00–18:00 (tylko Paczkomat)
Święta 8:00–16:00 (tylko Paczkomat)
Adres korespondencyjny
NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków
Biuro w Warszawie
X20
ul. Czerniakowska 87A, 00-718 Warszawa