Jak przedłużyć termin odbioru paczki w Paczkomacie?

Wyślij specjalny SMS i zyskaj dodatkowe 48 godzin na odbiór paczki z Paczkomatu lub w Punkcie Obsługi Paczek.

Jeśli do odbioru paczki zostało mniej niż 12 godzin i wiesz już, że nie uda Ci się jej odebrać w tym czasie, możesz jednorazowo przedłużyć czas pobytu paczki w Paczkomacie lub Punkcie Obsługi Paczek InPost o dodatkowe 48 godzin. Przedłużenie jest możliwe na jeden z dwóch sposobów.

Przedłużenie w Managerze Paczek

Skorzystaj z tej możliwości, gdy masz konto w Managerze Paczek, a na nim co najmniej 8,00 zł. 

  1. Upewnij się, że minęło 36 godzin od momentu umieszczenia paczki w Paczkomacie lub Punkcie Obsługi Paczek. 
  2. Wyślij SMS o treści In0xxxxxx gdzie w miejsce xxxxxxx wpisujesz 6‑cyfrowy kod odbioru przesyłki. SMS należy wysłać pod numer 7043. Koszt wysłania SMS‑a to 0,62 zł brutto. Pamiętaj, aby SMS wysłać z numeru, na który otrzymujesz komunikaty dotyczące paczki. 

  3. Z Twojego konta w Managera Paczek pobrane zostaną 8 zł brutto. 

  4. Gotowe! Paczka poczeka na Ciebie dodatkowe 48 godzin. Jako potwierdzenie otrzymasz SMS, w którym podamy nowy, dłuższy termin odbioru. 

Przedłużenie, gdy nie masz konta w Managerze Paczek

To rozwiązanie dla osób, które nie posiadają konta w Managerze Paczek lub na ich koncie nie ma odpowiednich środków. 

  1. Upewnij się, że minęło 36 godzin od momentu umieszczenia paczki w Paczkomacie lub Punkcie Obsługi Paczek. 
  2. Wyślij SMS o treści In0xxxxxx gdzie w miejsce xxxxxxx wpisujesz 6‑cyfrowy kod odbioru przesyłki na numer 79567. Koszt wysłania SMS‑a to 11,07 zł brutto. Ważne: SMS należy wysłać z numeru, na który otrzymujesz komunikaty dotyczące paczki. 

  3. Gotowe! Paczka poczeka na Ciebie dodatkowe 48h. Jako potwierdzenie otrzymasz SMS, w którym podamy nowy, dłuższy termin odbioru. 

Najczęściej zadawane pytania

Kiedy można skorzystać z usługi przedłużenia terminu odbioru przesyłki?

Usługa przedłużenia terminu odbioru skierowana jest dla Odbiorców przesyłek paczkomatowych kierowanych do Paczkomatów bądź Punktów Obsługi Paczek.
Odbiorca przesyłki po upływie 36 godzin od momentu umieszczenia przesyłki (Paczkomat/POP) może wydłużyć termin odbioru o kolejne 48 godzin.
Dodatkowy czas odbioru zostanie przyznany pod warunkiem wysłania wiadomości tekstowej SMS Premium przed upływem pierwotnego terminu odbioru.

Jak należy przedłużyć termin odbioru przesyłki umieszczonej w Paczkomacie/POP?

Odbiorca po upływie 36 godzin, ale przed minięciem 48‑godzinnego pierwotnego terminu odbioru, może wysłać wiadomość tekstową SMS Premium. W tym celu wiadomość tekstową należy wysłać z numeru telefonu, na który otrzymano kod odbioru. Treść wiadomości powinna brzmieć: In0xxxxxx, gdzie xxxxxx to 6‑cyfrowy indywidualny kod odbioru danej przesyłki. 

Dla Użytkowników posiadających aktywne indywidualne konto w Managerze Paczek przeznaczony jest numer 7043. Warunkiem koniecznym w tym przypadku jest posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej 8 zł brutto. Dla Odbiorców nieposiadających konta w Managerze Paczek lub posiadających konto bez wystarczającej ilości środków finansowych przeznaczony jest numer 74567. 

Ile kosztuje usługa przedłużenia czasu odbioru przesyłki?

Dla klientów posiadających konto w Managerze Paczek koszt wysłania wiadomości SMS wynosi 0,62 zł brutto, natomiast z konta w Managerze Paczek pobierana jest kwota w wysokości 8 zł brutto. Całkowity koszt Usługi wynosi 8,62 zł brutto.

Dla klientów nieposiadających konta w Managerze Paczek lub posiadających konto bez wystarczającej ilości środków finansowych całkowity koszt wysłania wiadomości tekstowej SMS Premium wynosi 11,07 zł brutto.

Skąd będzie wiadomo, że czas odbioru został wydłużony?

W odpowiedzi na wiadomość tekstową SMS Premium Użytkownik otrzymuje powiadomienie w formie wiadomości tekstowej SMS lub e‑mail. Wiadomość będzie wskazywać Odbiorcy nowy termin odbioru przesyłki paczkomatowej w Paczkomacie bądź w Punkcie Obsługi Paczek.

Ile razy można skorzystać z SMS Premium w celu przedłużenia czasu odbioru przesyłki?

Operator umożliwia Użytkownikowi jednorazowe przedłużenie terminu odbioru przesyłki o kolejne 48 godzin względem pierwotnego czasu odbioru.

Dlaczego przedłużenie terminu odbioru przesyłki nie zadziałało?

  • wiadomość tekstowa SMS Premium została wysłana po upływie pierwotnego 48‑godzinnego czasu odbioru przesyłki paczkomatowej
  • wiadomość SMS Premium nie została wysłana z numeru telefonu, na który otrzymano kod odbioru
  • wiadomość tekstowa została wysłana na inny numer niż wskazany przez Operatora
  • SMS Premium nie posiadał prawidłowej treści bądź prawidłowego prefixu („In0”)
  • Odbiorca skorzystał już wcześniej z wydłużenia czasu odbioru danej przesyłki
  • zabrakło środków finansowych na karcie SIM
  • Użytkownik nie posiada odpowiedniej ilości środków finansowych na koncie w MP