Jak przedłużyć termin odbioru paczki w Paczkomacie?

Wyślij specjalny SMS i zyskaj dodatkowe 48 godzin na odbiór paczki z Paczkomatu lub w Punkcie Obsługi Paczek.

Jeśli do odbioru paczki zostało mniej niż 12 godzin i wiesz już, że nie uda Ci się jej odebrać w tym czasie, możesz jednorazowo przedłużyć czas pobytu paczki w Paczkomacie lub Punkcie Obsługi Paczek InPost o dodatkowe 48 godzin. Aby przedłużyć czas odbioru paczki postępuj w następujący sposób:

1) Upewnij się, że minęło 36 godzin od momentu umieszczenia paczki w Paczkomacie lub Punkcie Obsługi Paczek.

2) Wyślij SMS o treści In0xxxxxx gdzie w miejsce xxxxxxx wpisujesz 6‑cyfrowy kod odbioru przesyłki na numer 79567. Koszt wysłania SMS‑a to 11,07 zł brutto. Ważne: SMS należy wysłać z numeru, na który otrzymujesz komunikaty dotyczące paczki.

3) Gotowe! Paczka poczeka na Ciebie dodatkowe 48h. Jako potwierdzenie otrzymasz SMS, w którym podamy nowy, dłuższy termin odbioru.

 

Najczęściej zadawane pytania

Kiedy można skorzystać z usługi przedłużenia terminu odbioru przesyłki?

Usługa przedłużenia terminu odbioru skierowana jest dla Odbiorców przesyłek paczkomatowych kierowanych do Paczkomatów bądź Punktów Obsługi Paczek.
Odbiorca przesyłki po upływie 36 godzin od momentu umieszczenia przesyłki (Paczkomat/POP) może wydłużyć termin odbioru o kolejne 48 godzin.
Dodatkowy czas odbioru zostanie przyznany pod warunkiem wysłania wiadomości tekstowej SMS Premium przed upływem pierwotnego terminu odbioru.

Jak należy przedłużyć termin odbioru przesyłki umieszczonej w Paczkomacie/POP?

Odbiorca po upływie 36 godzin, ale przed minięciem 48‑godzinnego pierwotnego terminu odbioru, może wysłać wiadomość tekstową SMS Premium. W tym celu wiadomość tekstową należy wysłać z numeru telefonu, na który otrzymano kod odbioru. Treść wiadomości powinna brzmieć: In0xxxxxx, gdzie xxxxxx to 6‑cyfrowy indywidualny kod odbioru danej przesyłki.

Ile kosztuje usługa przedłużenia czasu odbioru przesyłki?

Całkowity koszt wysłania wiadomości tekstowej SMS Premium wynosi 11,07 zł brutto.

Skąd będzie wiadomo, że czas odbioru został wydłużony?

W odpowiedzi na wiadomość tekstową SMS Premium Użytkownik otrzymuje powiadomienie w formie wiadomości tekstowej SMS lub e‑mail. Wiadomość będzie wskazywać Odbiorcy nowy termin odbioru przesyłki paczkomatowej w Paczkomacie bądź w Punkcie Obsługi Paczek.

Ile razy można skorzystać z SMS Premium w celu przedłużenia czasu odbioru przesyłki?

Operator umożliwia Użytkownikowi jednorazowe przedłużenie terminu odbioru przesyłki o kolejne 48 godzin względem pierwotnego czasu odbioru.

Dlaczego przedłużenie terminu odbioru przesyłki nie zadziałało?

  • wiadomość tekstowa SMS Premium została wysłana po upływie pierwotnego 48‑godzinnego czasu odbioru przesyłki paczkomatowej
  • wiadomość SMS Premium nie została wysłana z numeru telefonu, na który otrzymano kod odbioru
  • wiadomość tekstowa została wysłana na inny numer niż wskazany przez Operatora
  • SMS Premium nie posiadał prawidłowej treści bądź prawidłowego prefixu („In0”)
  • Odbiorca skorzystał już wcześniej z wydłużenia czasu odbioru danej przesyłki
  • zabrakło środków finansowych na karcie SIM

Opłata według stawki operatora

Infolinia

722 444 000 746 600 000

Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobota 8:00–20:00
niedziele i święta 8:00–16:00 (tylko Paczkomaty)


Adres korespondencyjny
NIP: 6793087624
InPost S.A.
EQUAL BUSINESS PARK Budynek B
ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków

Biuro w Warszawie
NEOPARK
ul. Cybernetyki 10, 02-677 Warszawa