Jak zwracać produkty kupione na Allegro?

Aby odesłać przedmiot:

  • Wejdź do zakładki Kupione, znajdź przedmiot, który chcesz zwrócić i kliknij w „Szczegóły”. Następnie wybierz opcję „Zwróć część lub całość zakupu”, wypełnij dane i kliknij „Zgłoś zwrot sprzedającemu”. Jako sposób wysyłki wybierz Allegro InPost i wygeneruj kod zwrotu. Dla zakupu w jednej ofercie możesz wygenerować tylko jeden kod (niezależnie od ilości przedmiotów kupionych w ramach tej oferty).
  • Dostaniesz SMS z kodem zwrotu. Jednocześnie poinformuj sprzedającego o zamiarze odesłania przedmiotu.
  • Przygotuj przesyłkę. Adres zwrotu nie będzie Ci potrzebny. Wystarczy, że użyjesz kodu zwrotu, który otrzymasz w wiadomości SMS:
    • Jeżeli zwracasz przesyłkę Allegro miniKurier24 InPost, udaj się z nią i z kodem zwrotu do Punktu Obsługi Klienta InPost.
    • Jeżeli zwracasz przesyłkę Allegro Kurier24 InPost, której waga nie przekracza 25 kg i jej wymiary na to pozwalają - udaj się do dowolnego Paczkomatu i postępuj tak jak w przypadku przesyłki Allegro Paczkomaty InPost.
    • Darmowy zwrot dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników oraz dla transakcji opłaconych z góry za pośrednictwem Allegro Finanse.

Listę Punktów Obsługi Klienta InPost znajdziesz na naszej stronie.

Pamiętaj! Masz 14 dni na kliknięcie przycisku „Zwrot” (licząc od momentu odebrania przesyłki) i potem kolejne 14 dni na zwrócenie paczki. Darmowy zwrot dostępny jest wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników Allegro. Ewentualne pytania w sprawie realizacji zwrotu kieruj bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta InPost.

 

Opłata według stawki operatora

Infolinia

722 444 000 746 600 000

Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00–18:00 (tylko Paczkomaty)
Święta 8:00–16:00 (tylko Paczkomaty)


Adres korespondencyjny
NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
EQUAL BUSINESS PARK Budynek B
ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków

Biuro w Warszawie
NEOPARK
ul. Cybernetyki 10, 02-677 Warszawa