Jak zwracać produkty kupione na Allegro?

Jeżeli wybrałeś dostawę Allegro InPost, koszt ewentualnego odesłania przedmiotu jest wliczony w cenę tej opcji dostawy.

Aby odesłać przedmiot:

  • Wejdź do zakładki Kupione, znajdź przedmiot, który chcesz zwrócić i kliknij w „Szczegóły”. Następnie wybierz opcję „Zwróć część lub całość zakupu”, wypełnij dane i kliknij „Zgłoś zwrot sprzedającemu”. Jako sposób wysyłki wybierz Allegro InPost i wygeneruj kod zwrotu. Dla zakupu w jednej ofercie możesz wygenerować tylko jeden kod (niezależnie od ilości przedmiotów kupionych w ramach tej oferty).
  • Dostaniesz SMS z kodem zwrotu. Jednocześnie poinformuj sprzedającego o zamiarze odesłania przedmiotu.
  • Przygotuj przesyłkę. Adres zwrotu nie będzie Ci potrzebny. Wystarczy, że użyjesz kodu zwrotu, który otrzymasz w wiadomości SMS:
    • Jeżeli zwracasz przesyłkę Allegro miniKurier24 InPost, udaj się z nią i z kodem zwrotu do Punktu Obsługi Klienta InPost.
    • Jeżeli zwracasz przesyłkę Allegro Kurier24 InPost, której waga nie przekracza 25 kg i jej wymiary na to pozwalają - udaj się do dowolnego Paczkomatu i postępuj tak jak w przypadku przesyłki Allegro Paczkomaty InPost.

Listę Punktów Obsługi Klienta InPost znajdziesz na naszej stronie.

Pamiętaj! Masz 14 dni na kliknięcie przycisku „Zwrot” (licząc od momentu odebrania przesyłki) i potem kolejne 14 dni na zwrócenie paczki. Darmowy zwrot dostępny jest wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników Allegro. Ewentualne pytania w sprawie realizacji zwrotu kieruj bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta InPost.