Kto może odebrać moją przesyłkę z automatu Paczkomat® InPost?

Osługaj tekst Odsłuchaj tekst
Wycisz odsłuch

Przesyłkę z automatu Paczkomat® InPost może odebrać każda osoba, która zna numer telefonu, na który nadana została paczka oraz kod odbioru wysłany SMS-em lub kod QR wysłany e-mailem i dostępny w aplikacji InPost Mobile.

Dotyczy to zarówno odbioru w urządzeniu Paczkomat®, jak i odbioru awizowanej przesyłki z oddziału. Oznacza to, że jeśli nie masz czasu na odbioru przesyłki, możesz przekazać te dane zaufanej osobie. Będzie mogła odebrać paczkę za Ciebie. W takim wypadku uznajemy taką osobę, za upoważnioną do odbioru przesyłki.

Chcesz, aby ktoś wyręczył Cię w odbiorze paczki? Swoją przesyłkę możesz w prosty sposób udostępnić ze swojej aplikacji na aplikację znajomego. Opcja umożliwia pełne zarządzanie przesyłką: można przedłużyć jej pobyt w automacie Paczkomat®, opłacić paczkę pobraniową i odebrać ją zdalnie za pomocą aplikacji InPost Mobile. Sprawdź, jak w prosty sposób udostępnić przesyłkę znajomemu.

Jak się z nami skontaktować?

Wybierz MATa! Jest dostępny 24/7


Infolinia

+48 722 444 000
+48 746 600 000

Opłata według stawki operatora

Dostępność Infolinii


poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00 - 18:00
Święta 8:00 - 16:00



Adres korespondencyjny NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków

Inspektor Ochrony Danych Anna Jaworska-Kłosowicz
[email protected]

Compliance Officer Arleta Adamus