Kto może odebrać moją przesyłkę z automatu Paczkomat® InPost?

Przesyłkę z automatu Paczkomat® InPost może odebrać każda osoba, która zna numer telefonu, na który nadana została paczka oraz kod odbioru wysłany SMS-em lub kod QR wysłany e-mailem i dostępny w aplikacji InPost Mobile.

Dotyczy to zarówno odbioru w urządzeniu Paczkomat®, jak i odbioru awizowanej przesyłki z oddziału. Oznacza to, że jeśli nie masz czasu na odbioru przesyłki, możesz przekazać te dane zaufanej osobie. Będzie mogła odebrać paczkę za Ciebie. W takim wypadku uznajemy taką osobę, za upoważnioną do odbioru przesyłki.

Chcesz, aby ktoś wyręczył Cię w odbiorze paczki? Swoją przesyłkę możesz w prosty sposób udostępnić ze swojej aplikacji na aplikację znajomego. Opcja umożliwia pełne zarządzanie przesyłką: można przedłużyć jej pobyt w automacie Paczkomat®, opłacić paczkę pobraniową i odebrać ją zdalnie za pomocą aplikacji InPost Mobile. Sprawdź, jak w prosty sposób udostępnić przesyłkę znajomemu.

Opłata według stawki operatora

Infolinia

+48 722 444 000 +48 746 600 000

Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00–18:00 (tylko Paczkomaty)
Święta 8:00–16:00 (tylko Paczkomaty)


Adres korespondencyjny
NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
EQUAL BUSINESS PARK Budynek B
ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków

Biuro w Warszawie
X20
ul. Czerniakowska 87A, 00-718 Warszawa