Paczkomat jest uszkodzony i nie działa. Co mam zrobić, żeby odebrać paczkę?

Osługaj tekst Odsłuchaj tekst
Wycisz odsłuch

Jeśli Paczkomat jest niedostępny lub uszkodzony i nie możesz odebrać swojej paczki, koniecznie zgłoś ten fakt naszej infolinii technicznej. Jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7-22, w soboty 8-20, w niedziele 8-18 oraz w Święta 8-16 pod numerami: 722 444 000 oraz 746 600 000. Niedziałający Paczkomat możesz również zgłosić kontaktując się za pomocą formularza kontaktowego lub z naszym chatbotem MAT-em, którego znajdziesz w zakładce Kontakt oraz na Messengerze. Po przyjęciu Twojego zgłoszenia, zweryfikujemy sytuację i w razie konieczności wydłużymy czas na odbiór przesyłki ponad standardowe 48h.

Jak się z nami skontaktować?

Wybierz MATa! Jest dostępny 24/7


Infolinia

+48 722 444 000
+48 746 600 000

Opłata według stawki operatora

Dostępność Infolinii


poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00 - 18:00
Święta 8:00 - 16:00



Adres korespondencyjny NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków

Inspektor Ochrony Danych Anna Jaworska-Kłosowicz
[email protected]

Compliance Officer Arleta Adamus