Paczkomat jest uszkodzony i nie działa. Co mam zrobić, żeby odebrać paczkę?
Jeśli Paczkomat jest niedostępny lub uszkodzony i nie możesz odebrać swojej paczki, koniecznie zgłoś ten fakt naszej infolinii technicznej. Jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7-22, w soboty 8-20, w niedziele 8-18 oraz w Święta 8-16 pod numerami: 722 444 000 oraz 746 600 000. Niedziałający Paczkomat możesz również zgłosić kontaktując się za pomocą formularza kontaktowego lub z naszym chatbotem MAT-em, którego znajdziesz w zakładce Kontakt oraz na Messengerze. Po przyjęciu Twojego zgłoszenia, zweryfikujemy sytuację i w razie konieczności wydłużymy czas na odbiór przesyłki ponad standardowe 48h.
Jak się z nami skontaktować?
Wybierz MATa! Jest dostępny 24/7
Dostępny również na:
Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00 - 18:00
Święta 8:00 - 16:00
Adres korespondencyjny
NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków
Inspektor Ochrony Danych
Anna Jaworska-Kłosowicz
[email protected]
Biuro w Warszawie
X20
ul. Czerniakowska 87A, 00-718 Warszawa
Compliance Officer Arleta Adamus