Jak i gdzie nadać paczkę paczkomatową w Managerze Paczek?

Osługaj tekst Odsłuchaj tekst
Wycisz odsłuch

Nadawanie paczek paczkomatowych w Managerze Paczek jest niezwykle proste. Założenie konta trwa jedynie kilka minut i nic nie kosztuje – potem do woli możesz je doładowywać i nadawać swoje przesyłki w bardzo prosty sposób.

Możesz również skorzystać z opcji Szybkie Nadania bez konieczności rejestracji.

Jak nadać paczkę paczkomatową w Managerze Paczek?

 

 

  1. Zaloguj się do Managera Paczek. Do Managera zalogujesz się wchodząc na stronę Logowanie lub bezpośrednio przechodząc pod adres manager.paczkomaty.pl

  2. Wygeneruj etykietę dla swojej paczki. Etykieta jest tym, po czym nasi ludzie (i maszyny!) rozpoznają Twoją paczkę. Dane na niej zawarte są kompletne – oznacza to, że na opakowaniu swojej paczki nie musisz już nic więcej dopisywać. Etykietę stworzysz w sekcji „Wyślij przesyłki” w Managerze Paczek. Krok po kroku wypełnij pola, o które poprosi Cię formularz na stronie: adres mailowy odbiorcy oraz Twój, numery telefonów, gabaryt paczki oraz rodzaj nadania (przesyłki możesz nadawać w automacie Paczkomat lub w odpowiednim Punkcie Obsługi Paczek).

  3. Manager Paczek sam poda Ci koszt nadania przesyłki. Etykietę opłacisz ze swoich środków posiadanych w Managerze.

  4. Na samym końcu kliknij w przycisk „Opłać, wydrukuj i wyślij”. Z Twojego konta w Managerze Paczek pobrana zostanie kwota za wygenerowanie etykiety. Twoja etykieta zostanie utworzona w formie pliku *.pdf. Tak wygenerowaną etykietę należy wydrukować.

  5. Przygotuj paczkę. Zadbaj o odpowiednie opakowanie swojej przesyłki, a następnie naklej na nią wydrukowaną uprzednio etykietę. 

  6. Paczkę nadaj w automacie Paczkomat wskazanym przy rejestracji.  Przy maszynie zeskanuj numer paczki. Włóż paczkę do skrytki. 

Deklarujemy, że paczka dotrze do odbiorcy najpóźniej w 48h (co nie jest terminem gwarantowanym w rozumieniu prawa pocztowego). Statystyki mówią jednak, że 98% paczek dociera już następnego dnia po nadaniu.

Opłata według stawki operatora

Infolinia

+48 722 444 000 +48 746 600 000

Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00–18:00 (tylko Paczkomat)
Święta 8:00–16:00 (tylko Paczkomat)


Adres korespondencyjny
NIP: 6793108059
InPost sp. z o.o.
ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków

Biuro w Warszawie
X20
ul. Czerniakowska 87A, 00-718 Warszawa