Dla Zwierząt

Wydatki Polaków na zwierzęta domowe rosną rok do roku (wg Maxi Zoo przekroczyły 1 miliard euro i były wyższe o 11% niż w roku 2019). Coraz większa część tego rynku jest udziałem e-commerce. Artykuły zoologiczne stanowią mi.in. nisko marżowe produkty masowe (np. karmy), gdzie duża konkurencja i dostępność wymusza na sprzedawcach walkę o Konsumenta atrakcyjną ceną na produktach wysokomarżowych jak akcesoria. Sztuką jest znaleźć balans cenowy i finalnie zamknąć atrakcyjny koszyk, który będzie zadowalający z punktu widzenia sprzedawcy i jednocześnie konkurencyjny na rynku. Wydaje się, że sukcesem w tej branży jest umiejętne zarządzanie i właściwe zbilansowanie obrotu trudnymi w obsłudze logistycznej karmami z odpowiednim doborem akcesoriów (smycze, gryzaki, leżanki, zabawki), zapewniających wyższe marże.